Tickets

Rubdos

New member
Hey,

Nog een suggestie; ik ben op dreef
yummie.gif

Bij het ticketsysteem, als je een ticket maakt, kan je misschien de importance instellen, hoe belangrijk iets is... Heb nl. net mijn eerste ticket ingezonden (lol) en wilde het eigenlijk op héél onbelangrijk zetten
yummie.gif
Is namelijk niet dringend...

Rubdos
 

Lennard

Active member
Ja je bent zeker op dreef.
emo.gif


Maar dat gaat niet werken, 9 van de 10 leden wil snel antwoord en zal het op "héél belangrijk" zetten, ook al is het totaal niet belangrijk.

Daarbij, we behandelen tickets op bepaalde momenten, en dan behandelen we alles, het heeft weinig zin om er een paar te laten staan en over een paar dagen te moeten doen.
smile.gif
 

Rubdos

New member
Dan kan je die dringende eerst doen, als je dan ff geen tijd meer hebt, dan sla je die niet belangrijke over
wink.gif
 

Sjoerd

Active member
Rubdos (link):
Dan kan je die dringende eerst doen, als je dan ff geen tijd meer hebt, dan sla je die niet belangrijke over
wink.gif

Van uitstel komt afstel
 

Freestyle

New member
maar als je snel even er op kan, kan je bij heel belangerijk kijken dan blijven de leden "meer teverden"
 

Rubdos

New member
Freestyle (link):
maar als je snel even er op kan, kan je bij heel belangerijk kijken dan blijven de leden "meer teverden"


Dat bedoelde ik dus
wink.gif
 
Bovenaan