Ticketsysteem

Hallo,

Ik zat zo te denken. De functie in het ticketsysteem van open tickets en gesloten tickets wordt naar mijn weten niet echt gebruikt. Ik heb al verschillende tickets die al lang afgehandelt zijn, maar ze staan nog steeds op open. Misschien moet er iets op dat het automatisch na 2 maanden, als er geen berichten gepost worden, gesloten wordt. Misschien zouden ook de leden dat moeten kunnen toedoen. Volgens mij is op dit moment die functie overbodig.



Groet,

Matthias
 
Klopt, we weten ook niet echt wanneer een ticket afgehandeld is. De optie staat al op de todo-lijst volgens mij.
 
Ik denk dat het wel een goed idee is als de leden zelf een ticket kunnen sluiten
smile.gif
 

Wiitse

Lid
Matthiasfr (link):
Ik denk dat het wel een goed idee is als de leden zelf een ticket kunnen sluiten
smile.gif


Inderdaad, ik kan geen reden bedenken waarom dat niet zou mogen.
 
Lennard (link):
Klopt, we weten ook niet echt wanneer een ticket afgehandeld is. De optie staat al op de todo-lijst volgens mij.


Volgens mij is die todo-lijst al heel lang
yummie.gif
 

Tgrm

Lid
Mikeschippers (link):

Lennard (link):
Klopt, we weten ook niet echt wanneer een ticket afgehandeld is. De optie staat al op de todo-lijst volgens mij.


Volgens mij is die todo-lijst al heel lang
yummie.gif




Dan maken ze een todo-lijst 2
schater.gif
 
Bovenaan