Tijdelijke beheerder

Antonn

New member
Ik zag opeens dat Sjoerd "Tijdelijke beheerder" is, hoezo dit? Was hij niet eerst support?

Grtz

Antonn

New member
Nu toch nog niet dan
emo.gif

Marjolein

Miss Marjolein
we zijn alle 4 tijdelijke beheerder.
Dit heeft Lennard bewust iets eerder gedaan zodat we weer even kunnen wennen aan het adminpaneel en als we iets niet snappen dat we het nog aan Lennard kunnen vragen.

Luukvdo

New member
Het is misschien iets eerder dan normaal dat we tempadmin zijn, maar dat is omdat ik dinsdag op vakantie ga
yummie.gif

Luukvdo

New member
Het account dat Lennard gebruikt nu hij in de rimboe zit. Mocht dat op de een of andere manier gehackt worden dan kunnen wij dat account verbannen zonder grote problemen

Lennardtwee

New member
Ja omdat ik op allemaal vage gratis en openbare WiFi netwerken zit, en dat vertrouw ik vreemd genoeg niet helemaal hier
emo.gif

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennardtwee (link):
Ja omdat ik op allemaal vage gratis en openbare WiFi netwerken zit, en dat vertrouw ik vreemd genoeg niet helemaal hier
emo.gif

Maar dan kunnen ze wel het hele forum van one2xs deleten ;(

Maartenl

New member
Jellesch (link):

Lennardtwee (link):
emo.gif

Neen
emo.gif

Onzichtbaar maken voor ons
wink.gif

Een reactie wordt niet verwijderd, maar geüpdatet naar verwijderd=1 ofzo
yummie.gif

G

Guest

Guest
Jellesch (link):

Lennardtwee (link):
emo.gif

De moderators hier hebben Lennardtwee eerder verbannen dan dat hij ernstige schade kan aanrichten hoor
emo.gif
.

Fass

Active member
Ik zie het al helemaal voor me. Een of andere Vietnamees gaat Lennards wifi aftappen omdat hij het forum voor iedereen onzichtbaar wil maken.

Nee, dan geloof ik eerder dat Hitler een hoax is..
emo.gif

Sjoerd

Active member
Het kan zijn dat iemand in $verweg gewoon wifi aftapt, alle post dingen en weet ik het wat te filteren, en dan gewoon te kijken wat het inhoud. Je weet het nooit..

Jordy

New member
Sjoerd (link):
Het kan zijn dat iemand in $verweg gewoon wifi aftapt, alle post dingen en weet ik het wat te filteren, en dan gewoon te kijken wat het inhoud. Je weet het nooit..

Kan goed, gebeurt vaak zat

Bovenaan