tolerantieniveau

Alexnder

Active member
is het niet slim om bij iemand die een topic start of bericht plaats te zetten wat ze tolerantieniveau is dan komt het zeg maar als voorbeeld zo te staan

Naam van lid
lid / adverteerder
hier ze avatar
Hier het aantal post
Hier sins waneer hij lid is
(dit blijft dus gewoon staan)
en als toevoeging
tolerantieniveau

zo kan je sneller zien of iemand te vertrouwen is
want nu moet je eerst naar zijn of haar profiel op te kunnen zien hoe hoog het tolerantieniveau is

Luukvdo

New member
Ik vind dat er zo ook al genoeg info staat hoor. Een extra klik op een profiel lijkt me niet zo erg
emo.gif

Marjolein

Miss Marjolein
tolerantieniveau heeft niks met betrouwbaarheid van de gebruiker te maken. Iemand met 0% kan minder btrouwbaar zijn als iemand met 90%. Geen goed plan dus.

Jesse

New member
Ik heb al mijn procenten gekregen door het spammen vroeger. Verder heb ik altijd goede deals gehad. In mijn geval komt mijn tolerantieniveau door spammen, wat dus niks met onbetrouwbaarheid heeft te maken.

Vinceyka

New member
@Alexndr

Dan zouden dus nieuwe leden betrouwbaarder zijn als leden die al een jaar lid zijn en 20% procent hebben?

Ik zeg dus nee,

August

Test
Vinceyka (link):
@Alexndr

Dan zouden dus nieuwe leden betrouwbaarder zijn als leden die al een jaar lid zijn en 20% procent hebben?

Ik zeg dus nee,

Hoelang iemand lid is zegt niks over betrouwbaarheid, hé.
smile.gif

Jurgen

Active member
Kerem (link):
eigenlijk hoeft die hele tolerantie niveau niet voor anderen zichtbaar te zijn

Het geeft een indruk over een persoon, qua gedrag. Het kan dus best handig zijn.
smile.gif

Willem

Active member
postcount/aantal dagen lid/gedrag tegenover anderen/manier van schrijven spelen allemaal een rol volgensmij.

herinner je je Dagobert? die begon vanaf de eerste dag zeer hoge prijzen te bieden op haast elk aanbiedingstopic. dat valt ook op.

Freestyle

New member
Willemmm (link):
postcount/aantal dagen lid/gedrag tegenover anderen/manier van schrijven spelen allemaal een rol volgensmij.

herinner je je Dagobert? die begon vanaf de eerste dag zeer hoge prijzen te bieden op haast elk aanbiedingstopic. dat valt ook op.

De manier van schrijven vind ik onzin.
ik ben niet de beste schrijver hier
wink.gif
. maar ik heb nog nooit iemand bedrogen hier. altijd eerlijke deals gehad (van mijn kant). het slecht schrijven van teksten kan vergissingen mee brengen maar verder niks
wink.gif

Willem

Active member
nee, hoeft ook niet per se. maar je komt beter over als je zo schrijft:

Hallo, Ik ben pas nieuw hier en ik bied hierbij een domeinnaam aan, besteld op [datum], voor 4 punten.
Mvg, [naam]

i.p.v.

ey, kben net niew hier en ik verkoop me domijnnaam waar ik nix meer mee doe, hij is nog lang geldig en bied er maar wat op.

houdoe.

ik kies voor 1
smile.gif

Freestyle

New member
Bijna een tekst die ik zou schrijven
wink.gif

Maar ik probeer al een beetje op me schrijven te letten. En met dit argument heb je wel gelijk. dit komt minder betrouw baar over.

Willem

Active member
oke, je kunt er eventueel ook onder zetten dat je niet zo goed bent in schrijven/ dyslexie, helpt ook vaak, net zoals jij in je sig
wink.gif

Vpsje

New member
Ik heb mijn tolerantie - niveau gekregen naar 20% omdat ik het nieteens was met Marjolein.
Dus ehm je kan er niet aan zien of diegene te vertrouwen is.

Bad idea
wink.gif

Bovenaan