Topic uitgebrijder maken

Krm

Lid
hallo 2Xs,ers,

is het mischien niet handig dat je bj forum catagorieen aanbieden en aanvragen als je topic opend dat je ook een chekbox krijt met

layout
dutchleader
habbo
paypal
maffiapunten

en datals je naar die catagorieen gaat dat je dan makelijker kan zoeken met zoekfunctie oid

onzinnig, gewoon het zoekwoord dutchleader gebruiken & in het forum Aanbiedingen selecteren en je komt op precies hetzelfde neer, aangezien iemand die dutchleaders aanbied ook dutchleader in zijn post heeft staan, dus vind je alsnog die posts. daar voegt zon Tag niks aan toe.

Rik:
Let serieus eens op je spelling gast, of ik ga gewoon je topics niet meer lezen..

Hier erger ik me de laatste tijd ook al aan bij Kerem, af en toe een spellings foutje/missende letter ok, maar bij jou mist er minimaal 1/4 van de letters.

Marjolein

Miss Marjolein
het is uitgebreider.
En dit was al eens voorgesteld en afgekeurd. Het is goed zoals het nu is
smile.gif

Rik

Eindbaas
Let serieus eens op je spelling gast, of ik ga gewoon je topics niet meer lezen..

Kerem @ Topic uitgebreider:
Hallo one2xs-ers,

Is het mischien niet handig dat je bij de forum catagorieën "Aanbiedingen" en "Aanvragen" als je topic opend dat je ook een checkbox krijgt met:

layout
dutchleader
habbo
paypal
maffiapunten

En details als je naar die catagorieën gaat dat je dan makelijker kan zoeken met de zoekfunctie oid

Buiten dat: Je kan net zo goed tags voor je topictitel gebruiken:

[LAY]
[DL]
[HABBO]
[PP]
[MP]
Enz.

En dan gewoon met de zoekmachine van het forum ( http://www.one2xs.com/forum/zoek ) zoeken naar die tags.

Bovenaan