Topic volgen

Lars

New member
Hallo,

Mij lijkt het erg handig als er een optie op het forum komt om een topic te volgen dat je een email krijgt als er een reactie is geplaatst op een topic waarop jij je geabonneerd hebt.
En pas weer de mail van de volgende reactie krijgt als je weer in het topic heb gekeken zo krijg je er dus maar 1 en blijf je wel up 2 date en hoef je niet telkens te refreshen.

Merlin

New member
Momenteel heb je de Watchlist (http://www.one2xs.com/watchlist) maar daar krijg je geen emailtjes van. Denk dat dat door een vinkje in je profiel te maken al in te bouwen is. (Wil je mailtjes ontvangen van updates op je watchlist items?)

Maar dan moet er eerst wel wat animo zijn / Lennard en Ruben dat willen inbouwen
yummie.gif

Lennard

Active member
Moet opzich wel kunnen (wel met vertraging van een paar minuten ofzo), ik weet niet of meer mensen het handig zouden vinden?

Merlin

New member
Ik vind het hele concept handig, maar vergeet t zelf altijd te doen, dus practisch gezien blijf ik gewoon het forum zelf checken
yummie.gif

Marjolein

Miss Marjolein
persoonlijk vind ik de watchlist genoeg, als ik snel wil weten of er gepost is in 1 van me favo topics dan check ik ff me watchlist. Maar uiteindelijk bekijk ik toch zowat alle topics. Maar misschien is het handig voor diegene die niet zoveel tijd hebben om steeds in te loggen om te kijken...ze loggen dan pas in als ze een mailtje hebben ontvangen. Scheelt weer tijd
yummie.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ikzelf kijk toch idd alle nieuwe topics eventjes door, dus van mij hoeft het niet, maar misschien is het wel handig ja ^^

Remcoboy

New member
Rik:
Ikzelf kijk toch idd alle nieuwe topics eventjes door, dus van mij hoeft het niet, maar misschien is het wel handig ja ^^

Hier ook.

Wachlijst is dan toch genoeg,
Of die uitbreiden dat je kan kiezen of je wel of niet een mail ervan wilt.

Ruben

New member
Lennard:
Moet opzich wel kunnen (wel met vertraging van een paar minuten ofzo), ik weet niet of meer mensen het handig zouden vinden?

Vertraging van paar minuten is niet eens nodig. Gewoon bij reageer.php als er geplaatst wordt checken wie abbo heeft

Arjan

Member
Nadeel is denk dat als je je abonneert steeds een mailtje krijgt.
Dan moet je dus doen dat als iemand abonneert en er komt een reactie dat hij dat mailtje krijgt en pas weer een als hij het topic eerst heeft bekeken en daarna weer een reactie.

Lennard

Active member
Ruben:

Lennard:

Vertraging van paar minuten is niet eens nodig. Gewoon bij reageer.php als er geplaatst wordt checken wie abbo heeft

Nee, je krijgt vanzelf topics waar heel veel mensen in reageren (acties bijv.), en dan duurt mailen ffies, het moet wel vlot blijven allemaal.
clown.gif

Lars

New member
Ook 1 reden waarom het handig is er wordt hier elke dag zoveel gepost en moet ik elke weer alle topics langslopen etc. en daar heb ik simpel weg nu geen tijd voor etc.
En het is gewoon handig als je een topic heb gemaakt en dan kan je makkelijk zien of er gereageerd is.,

Kjeld

New member
Ik zou het wel handig vinden voor aangeboden/gezocht, want daar lees ik dus niet alles..

Matthias

Active member
Kjeld:
Ik zou het wel handig vinden voor aangeboden/gezocht, want daar lees ik dus niet alles..

Idd enkel voor aangeboden en gezocht vind ik ook wel handig, anders zul je veel mailtjes krijgen denk ik
emo.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Lars:
Ook 1 reden waarom het handig is er wordt hier elke dag zoveel gepost en moet ik elke weer alle topics langslopen etc. en daar heb ik simpel weg nu geen tijd voor etc.
En het is gewoon handig als je een topic heb gemaakt en dan kan je makkelijk zien of er gereageerd is.,
dan zet je je topic toch in de watchlist? dan zie je ook in 1 opslag of er gereageerd is
smile.gif

Kjeld

New member
Dat is mijn probleem, ik kijk ook niet in mn wachtlist
emo.gif

Net zoals op tbforum zou wel fijn zijn, dat je op de index een overzichtje krijgt met je watchlist, maar dat is weer lastig uit te werken op dit forum..

Bovenaan