"U" vorm en "je" vorm

G

Guest

Guest
Hey,

Wat me opvalt is dat One2xs in de "je" vorm is geschreven, en een deel ook niet. Ik ben zelf wel eens gewezen op die fout dus mijn vraag was of dit bewust is gedaan.

U vorm:
bd757fe286205a87fac8af9ad5bb1644.png

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Volgens mij is het voor adverteerders voor het grootste gedeelte u, en is het voor leden voor het grootste gedeelte je. Maar of daar ook erg veel zorg voor is weet ik niet.

Lennard

Active member
Rik (link):
Volgens mij is het voor adverteerders voor het grootste gedeelte u, en is het voor leden voor het grootste gedeelte je. Maar of daar ook erg veel zorg voor is weet ik niet.
Dat was de bedoeling inderdaad.
De opzet in 2008 was dat gewone leden de leeftijd hebben die jullie gemiddeld hebben, en dat adverteerders vooral oudere mensen waren met een zakelijke insteek. Maarja, dat is niet helemaal uitgekomen.
emo.gif

Willem

Active member
Lennard (link):

Rik (link):
Dat was de bedoeling inderdaad.
De opzet in 2008 was dat gewone leden de leeftijd hebben die jullie gemiddeld hebben, en dat adverteerders vooral oudere mensen waren met een zakelijke insteek. Maarja, dat is niet helemaal uitgekomen.
emo.gif

Heel Lennards droom door de plee
emo.gif

Bovenaan