Unlimited diskspace

Thom

Thom
Hey,

Bij mijn host in DirectAdmin staat dat ik unlimited diskspace hebt, dit lijkt mij niet goed?
clown.gif

groet,
Thom

Bugged

New member
Thom (link):
Hey,

Bij mijn host in DirectAdmin staat dat ik unlimited diskspace hebt, dit lijkt mij niet goed?
clown.gif

groet,
Thom

Is het een account op een reseller of een normale host?

Bij een account op een reseller staat er namelijk wel unlimited bij User level, maar bij Reseller level staat dan weer je normale schijfruimte.

Robiin

New member
Bugged (link):

Thom (link):
Hey,

clown.gif

groet,
Thom

Is het een account op een reseller of een normale host?

Bij een account op een reseller staat er namelijk wel unlimited bij User level, maar bij Reseller level staat dan weer je normale schijfruimte.

Same as the main account, ofhoewel onbeperkt van het verbruik wat de reseller maximaal mag hebben. Even voor de duidelijkheid
smile.gif

Lennard

Active member
Klopt inderdaad niet; er zijn een aantal gebruikers die op dit moment op unlimited staan.
Vanwege een configuratiefout ergens gaat dat niet helemaal goed. We zijn er mee bezig, maar aangezien het ook weer geen wereldramp is heeft het niet de allerhoogste prioriteit, vooral ook omdat het geen kwestie lijkt te zijn van even snel iets in de config veranderen.

Geniet ervan zolang het nog kan.
clown.gif

Dank voor je eerlijkheid iig.
thumbsup.gif

toevoeging op 12 april 2014, 18:33:50:
Oh, op server 2 is het al gefixt (helaas
cry.gif
) maar waren de limieten nog niet teruggezet; op s3 is het bugje nog wel.
Server 4 heeft er geen last van.

Robiin

New member
Lennard (link):
Klopt inderdaad niet; er zijn een aantal gebruikers die op dit moment op unlimited staan.
Vanwege een configuratiefout ergens gaat dat niet helemaal goed. We zijn er mee bezig, maar aangezien het ook weer geen wereldramp is heeft het niet de allerhoogste prioriteit, vooral ook omdat het geen kwestie lijkt te zijn van even snel iets in de config veranderen.

Geniet ervan zolang het nog kan.
clown.gif

Dank voor je eerlijkheid iig.
thumbsup.gif

toevoeging op 12 april 2014, 18:33:50:
Oh, op server 2 is het al gefixt (helaas
cry.gif
) maar waren de limieten nog niet teruggezet; op s3 is het bugje nog wel.
Server 4 heeft er geen last van.

Dat had ik inderdaad ook eventjes, maarjah, eerlijkheid duurt het langst
smile.gif

Thom

Thom
Ah okay, het leek me wel zo netjes om te melden voordat andere die dat ook hebben er misbruik van zouden maken oid
yummie.gif

Overigens, ik heb toch niet meer dan de huidige 11,2 MB nodig
clown.gif

toevoeging op 12 april 2014, 19:40:07:
Ik heb nu wel het idee dat mijn (of eigenlijk jouw) extra bijgekochte dataverkeer weg is (of in ieder geval wat DirectAdmin aangeeft), klopt dit?

Ik zit op server 2.

Bovenaan