Uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

August

Test
Ik probeer deze avatar te uploaden: http://www.iaza.com/work/090519C/Naamloos22169.png

Maar als ik op opslaan klik gebeurt er niks
redface.gif
hebben jullie dat ook?

PS: De vorige keer dat ik dit ook, toen had Lennard het volgens my gedaan.

August

Test
Ja dat lukt wel, maar er staat nu:

De geüploade avatar heeft een onbekende bestandsindeling. Probeer hem te uploaden met een andere browser, of neem contact met ons op.De geüploade avatar heeft een ongeldig bestandsformaat (enkel .jpg, .jpeg, .gif en .png).

Het is PNG..

Marjolein

Miss Marjolein
yep, ik had gedacht dat meneer m dan wel ff zou opslaan en zelf zou uploaden maar helaas...ik haal m nu dus weer weg, ben niet van plan die ava nog langer onder me naam te laten staan
emo.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Habbohype:
Ik wacht wel ff tot lennard on is dan kan ik ;t hem vragen
smile.gif

nou.. waarom vraag je het hier dan? Is mijn hulp niet goed genoeg ofzo? Je kan toch de jpg opslaan en dan weer uploaden, doe ik al die moeite voor niks
sadley.gif

Lennard

Active member
Marjolein:

Habbohype:
Ik wacht wel ff tot lennard on is dan kan ik ;t hem vragen
smile.gif

nou.. waarom vraag je het hier dan? Is mijn hulp niet goed genoeg ofzo? Je kan toch de jpg opslaan en dan weer uploaden, doe ik al die moeite voor niks
sadley.gif

Jouw hulp is wel goed genoeg, maar zoals je snapt hoort het wel gewoon te werken, dus dat moet wel opgelost worden.
emo.gif

@ TS: Welke browser heb je?

Marjolein

Miss Marjolein
dat snap ik Lennard, maar dan had hij ook kunnen zeggen dat hij een ticket gaat aanmaken als het bij anderen ook niet werkt. Maar goed, bij mij upload hij ook geen pngs en ik gebruik IE7
emo.gif

Lennard

Active member
Ja oké, daar heb je wel gelijk in, maar waarschijnlijk bedoelt ie het anders dan dat het overkomt..

Ik heb hier geen IE7, dus zou een van jullie t nog een keer willen proberen?
Als het goed is werkt het nog steeds niet, maar dan weet ik iig wel waar de fout zit (hoop ik).

Marjolein

Miss Marjolein
ik zal ff testen
smile.gif

edit: Nope werkt nog steeds niet, krijg de volgende melding:
De geüploade avatar heeft een onbekende bestandsindeling. Probeer hem te uploaden met een andere browser, of neem contact met ons op.De geüploade avatar heeft een ongeldig bestandsformaat (enkel .jpg, .jpeg, .gif en .png).

Robbert

New member
als iedereen op de wereld was zoals Lennard, zouden er geen problemen meer bestaan.
schater.gif

slijmert de slijmert, free punten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan