Vaker feedback geven

G

Guest

Guest
Hi,

Nu kan je slechts 1x in de 14 dagen een feedback posten, is dat niet een beetje onzinnig? Als je actief bent op One2xs en je hebt diverse deals lopen dan lijkt het me handiger dat je meer feedbacks kunt sturen. Wellicht iets als toestemming vragen oid?

Mvg,
Bas H.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Pannenkoek is lekker!
biggrin.gif

Nah, mij lijkt het ook niet dat daar een limiet op moet staan. Eerder een limiet per topic per persoon.

Antonn

New member
En ik vind dat je ook zonder topic maar per PB of gewoon zonder dat mag doen. Heb 3/4 feedbacks mislopen daardoor, allemaal via Skype of PB want ik heb nu zon beetje vaste klanten die me wel kennen.

Ik zou die feedbacks ook graag halen want dat toont meer vertrouwen.

Yorrick

Active member
Antonn (link):
En ik vind dat je ook zonder topic maar per PB of gewoon zonder dat mag doen. Heb 3/4 feedbacks mislopen daardoor, allemaal via Skype of PB want ik heb nu zon beetje vaste klanten die me wel kennen.

Maar dan valt het niet meer te controleren en wordt het een complete chaos!

G

Guest

Guest
Ik vind dat je verplicht een topic moet linken, en dat je een persoon 1 keer per topic kunt feedbacken, los van de 14 dagen regel. Ik heb inderdaad gemerkt dat ik feedback soms niet kan geven, puur omdat ik eerder een deal heb gehad met diegene. Zonde.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Antonn (link):

Feedback op one2xs moet je geven voor deals op one2xs. Dus niet buiten one2xs om.

G

Guest

Guest
Rik (link):

Antonn (link):

Feedback op one2xs moet je geven voor deals op one2xs. Dus niet buiten one2xs om.

Conclusie: Opgeflikkert met die limiet en een verplichte topiclink vermelden. Toch?

G

Guest

Guest
Lennard (link):
Limiet is nu weg.

Echtniet!
frown.gif
clown.gif

Quote:
Je kunt een persoon maximaal eens per 3 dagen feedback geven.

yes_new.gif

Lennard

Active member
Livonias (link):

Lennard (link):
Limiet is nu weg.

Echtniet!
frown.gif
clown.gif

Quote:
Je kunt een persoon maximaal eens per 3 dagen feedback geven.

yes_new.gif

Ja dat bedoel ik
emo.gif

Bovenaan