Veiling bewerken

Matthias

Active member
Dat je de veiling kan bewerken.

Handig als je bv. iets verkeerds hebt ingevult ofzo
yummie.gif

Krm

Active member
volgens mij gaat lennard of ruben dat niet maken wand dan kloppen veilingen niet meer
bijv imand heeft buynow geboden dan verandert die gene opeens veiling en doet bynow hoger je moet eigenlijk in 1 x alles goed hebben

Marjolein

Miss Marjolein
Matthias:

Kerem:
ja soms wel handig soms niet

Ja maar komt het dan ?

Daar beslist Kerem niet over. Het is nogal verwarrend dat hij een one2xs ava heeft maar hij is geen beheerder. Lenaard of ruben gaan over deze site
smile.gif

Matthias

Active member
Marjolein:

Matthias:

Kerem:

Ja maar komt het dan ?

Daar beslist Kerem niet over. Het is nogal verwarrend dat hij een one2xs ava heeft maar hij is geen beheerder. Lenaard of ruben gaan over deze site
smile.gif

Ooww ik had het niet gezien dat het Kerem was
yummie.gif

Ik let altijd op de avatar, is idd wel verwarrend..

Robbert

New member
Marjolein:

Matthias:

Kerem:

Ja maar komt het dan ?

smile.gif

lol, nu je het zegt
yummie.gif

ik dacht eigenlijk ook dat Lennard/Ruben dat zei.
maar ehmz, dat van de buy-now vind ik eigenlijk ook.
is de buy-now geboden, doet die gene hem gauw omhoog.

Matthias

Active member
Robbert:

Marjolein:

Matthias:

Klik om eerdere quotes te tonen

Kerem:

Ja maar komt het dan ?

smile.gif

lol, nu je het zegt
yummie.gif

ik dacht eigenlijk ook dat Lennard/Ruben dat zei.
maar ehmz, dat van de buy-now vind ik eigenlijk ook.
is de buy-now geboden, doet die gene hem gauw omhoog.

Mss iets dat de beheerder(s) het eerst moeten goedkeuren?
En dat je het daarna 1 malig kan aanpassen

Corbin

New member
Er word wel snel geboden dus misschien is da niet handig! Als ik zelf wil bewerken denk ik daar pas aan nadat iemand heeft geboden!

Corbin

New member
wachten tot een van de 2 online is, maar eigenlijk is het best wel verwarrend dat kerem nou dat plaatje heeft gedaan!

Matthias

Active member
Corbin:
wachten tot een van de 2 online is, maar eigenlijk is het best wel verwarrend dat kerem nou dat plaatje heeft gedaan!

Idd, ben er zeker van dat Lennard of Ruben het eraf gaat halen
yummie.gif

Lennard

Active member
Ava had ik al verwijderd voor ik dit topic zag.
emo.gif

Je zit idd met het probleem dat je hem snel kunt wijzigen nadat iemand heeft geboden..

Misschien dat ik er een optie in maak dat je eerst een overzichtje krijgt hoe je veiling in elkaar zit, en dat je dan op een button moet drukken waarna je topic gestart wordt oid..

Robbert

New member
Lennard:
Ava had ik al verwijderd voor ik dit topic zag.
emo.gif

Je zit idd met het probleem dat je hem snel kunt wijzigen nadat iemand heeft geboden..

Misschien dat ik er een optie in maak dat je eerst een overzichtje krijgt hoe je veiling in elkaar zit, en dat je dan op een button moet drukken waarna je topic gestart wordt oid..

gewoon eigenlijk een voorbeeld, dat je op verzend klikt en dat er toch eerst het voorbeeld er kom, en met rode letters controleer je veilig goed bladiebladiebla

lijkt me goed idee

Bovenaan