Veiling

G

Guest

Guest
Hoi,

Ik had een vraag: Waarom wordt het topic niet omhoog gebumpt als er is geboden in een veiling? Als ie omhoog wordt gebumpt kan je makkelijker zien of er weer geboden is toch?

Bas

Sanderc

New member
Ik vind het wel best goed idee
thumbsup.gif

Luukvdo

New member
Omdat het enorm moeilijk is om dat te programmeren. Zo werkt het forum systeem namelijk niet op het moment

G

Guest

Guest
Luukvdo (link):
Omdat het enorm moeilijk is om dat te programmeren. Zo werkt het forum systeem namelijk niet op het moment

Zo moeilijk lijkt me dat nu ook weer niet. Gewoon een query die de laatst geposte date update en dan staat ie weer boven aan.

G

Guest

Guest
Luukvdo (link):
Ja, alleen klopt het dan niet

Hoezo dat, je kan toch de scripts samen voegen?

Marjolein

Miss Marjolein
Als je bied in de veiling komt er geen nieuw bericht bij, als je m dan toch omhoog zet dan klopt de laatst geposte bericht niet meer.
Er was al een suggestie gedaan dat als er een nieuw bod is geboden dat zowel de TS als de laatste bieder een PM krijgen. Dit staat op de to-do-list maar die is lang zoals jullie weten.

G

Guest

Guest
Marjolein (link):
Als je bied in de veiling komt er geen nieuw bericht bij, als je m dan toch omhoog zet dan klopt de laatst geposte bericht niet meer.
Er was al een suggestie gedaan dat als er een nieuw bod is geboden dat zowel de TS als de laatste bieder een PM krijgen. Dit staat op de to-do-list maar die is lang zoals jullie weten.

Ik denk niet dat je het begrijpt... aangezien ik het ook niet over PMs heb. Het is gewoon dat als er is geboden in de veiling dat je topic weer omhoog wordt gebumpt.

Luukvdo

New member
Maar dat kan niet zonder systeem helemaal om te bouwen. Nu sorteert ie op het id van de laatste post en niet de tijd dat er als laatste iets is veranderd aan dat topic...

G

Guest

Guest
Luukvdo (link):
Maar dat kan niet zonder systeem helemaal om te bouwen. Nu sorteert ie op het id van de laatste post en niet de tijd dat er als laatste iets is veranderd aan dat topic...

Ah zo, t was ook een vraag want het leek me wel handig dat het ook zou komen.

Marjolein

Miss Marjolein
Ik begreep het wel. Me opmerking over de PMs is dat we dit als alternatief kunnen maken omdat het met het bumpen niet echt gaat lukken zonder het systeem helemaal om te hoeven bouwen zoals Luuk al uitgelegd had.

Robertt

New member
Of je plaats een post door middel met een bot account met de tekst: Persoon heeft punten geboden in de veiling. De veiling duurd nog 5uur?

Janm

Active member
Robertt (link):
Of je plaats een post door middel met een bot account met de tekst: Persoon heeft punten geboden in de veiling. De veiling duurd nog 5uur?

Dat wordt weer zon gespam.

G

Guest

Guest
Janm (link):

Robertt (link):

Klopt, als je mensen laat opbieden met 0,01 oid dan heb je direct je topic vol.

Klaasie

New member
Janm (link):

Robertt (link):

En wat als je dat bericht nou wel plaatst maar het is ontzicbaar (voor leden)?

Joeey

New member
Klaasie (link):

Janm (link):

Robertt (link):

Misschien, zou kunnen.

G

Guest

Guest
Klaasie (link):

Janm (link):

Robertt (link):

Wat wil je dan als naam hebben bij forum overzicht bij laatste reacties?

Als je gewoon een kleine div doet zonder edit etc en zonder avatar alleen een naam en dan bijvoorbeeld

Naam heeft geboden op de veiling, en dat als een reactie met een speciaal type en dan bij het fetchen van de reacties in een topic gewoon if type == veiling then kleine div else normale reactie end

Of gewoon een notificatie dat je overboden bent.. (Als er een nieuw bod is geplaatst)

Alleen is al eens voorgesteld geloof ik..

Antonn

New member
Dit lijkt me meer een suggestie als een vraag? En als antwoord op de vraag: topics worden enkel omhoog gebumpt bij nieuwe reactie.

Bovenaan