Verbannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Django

New member
Ff een vraagje, teenage is al 2 weken verbannen. Hoelang is hij nog verbannen? ik krijg namelijk namelijk punten van hem

Robbert

New member
Django:
Ff een vraagje, teenage is al 2 weken verbannen. Hoelang is hij nog verbannen? ik krijg namelijk namelijk punten van hem

een maand, dus nog 2 weken en nog een aantal dagen
biggrin.gif

Caner

Held
Robbert:

Django:

biggrin.gif

2 à 3 dagen
biggrin.gif

Edit: Teenage is dus 2 weken geleden verbannen, jij bent 6 dagen lid; beetje vreemd he. (Het ruikt hier naar dubbelaccounts, ruiken jullie dat?)

Django

New member
Max:

Robbert:

Django:

biggrin.gif

2 à 3 dagen
biggrin.gif

Edit: Teenage is dus 2 weken geleden verbannen, jij bent 6 dagen lid; beetje vreemd he. (Het ruikt hier naar dubbelaccounts, ruiken jullie dat?)

Nou, ik weet zkr dat mijn vriend teenage is hoor... dus vraag maar een admin of mod voor het ip;

Marjolein

Miss Marjolein
Django:
Nou, ik weet zkr dat mijn vriend teenage is hoor... dus vraag maar een admin of mod voor het ip;
Max bedoeld dat jouw account pas 6 dagen oud is dus jij kan nooit gehandeld hebben met teenage. Dus dat jij een dubbelaccount moet hebben
wink.gif

Django

New member
Marjolein:

Django:
Max bedoeld dat jouw account pas 6 dagen oud is dus jij kan nooit gehandeld hebben met teenage. Dus dat jij een dubbelaccount moet hebben
wink.gif

Ik heb hem op msn
redface.gif

Daiman

New member
Django:

Marjolein:

Django:
wink.gif

Ik heb hem op msn
redface.gif

dat zij teenage precies het zelfde en deed ook verbaast
en teenage zij dat hij op jouw account zat django dus

msn gesprek

Daiman - medewerkers gezocht voor : websitehandelen.nl en compuforum.eu Spreek me aan!!! zegt:
heb jij een nieuw account op one2xs aangemaakt ?
DJ Mitchell zegt:
nee ik zit op een vriend zijn acc
Daiman - medewerkers gezocht voor : websitehandelen.nl en compuforum.eu Spreek me aan!!! zegt:
lool en dan al een deal met hem hebben
terwijl hij 6 dagen terug pas aangemaakt is
DJ Mitchell zegt:
ik heb zijn msn
hij krijgt 2 punten van mij
als ik unban heb
lol

Marjolein

Miss Marjolein
vraag is beantwoord
Ik sluit dit topic omdat we niet zitten te wachten op meer meningen en discussies over verdachte praktijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan