Verbannen.

Tom

Active member
Hallo,

Als ik hier webhosting en/of een domeinnaam koop en ik word verbannen, kan ik dan nog wel steeds bij mijn webhosting en/of domeinnaam om bijvoorbeeld dingen te bewerken?

mvg,
Tom Heek

Jeffreyy

Jeffrey
je houdt je producten gewoon, of je moet het zo erg gemaakt hebben; dan ben je je host kwijt.
Maar normaal gesproken hou je je producten gewoon.

Luukvdo

New member
Je kan nog wel in DirectAdmin enzo, maar je kan niet verlengen, nameservers bewerken, dataverkeer bijkopen of upgraden

Jesse

New member
Luukvdo (link):
Je kan nog wel in DirectAdmin enzo, maar je kan niet verlengen, nameservers bewerken, dataverkeer bijkopen of upgraden

Volgens mij kan dit wel, als je dit via contact regelt... Moet je alleen zorgen dat je genoeg punten hebt
emo.gif
.

Marjolein

Miss Marjolein
Mikeschippers (link):
Je hebt tot de host gewoon toegang, alleen zul je wijzigingen aan domeinnamen door moeten geven via een ticket.
Het antwoord was al gegeven. Maar een ticket gaat moeilijk als je verbannen bent. Gewoon per mail dus alles regelen.

Mikeschippers

New member
Marjolein (link):

Mikeschippers (link):
Je hebt tot de host gewoon toegang, alleen zul je wijzigingen aan domeinnamen door moeten geven via een ticket.
Het antwoord was al gegeven. Maar een ticket gaat moeilijk als je verbannen bent. Gewoon per mail dus alles regelen.

Hmm, dat zag ik ergens dat dat moest. Maarja, niet alles geloven wat er gezegd wordt ..

Bovenaan