Verbannen

Luna

New member
Ik heb misschien een idee.
Als iemand verbannen is , is het irritant als je niet weet tot wanneer je verbannen bent.
Zouden jullie niet zo iets kunnen maken als dat er bij komt te staan.
Bv, Verbannen wegens... tot datum

Teenage

New member
Dat is al
emo.gif

Luna

New member
Teenage (link):
Dat is al
emo.gif

Oh, want toen ik verbannen was stond er ergens iets van Automatisch uitgelogd 100% veiligheids percentage berijkt ( zo ongeveer )

Lennard

Active member
Je bent verbannen van one2xs maar de rest van het internet werkt dan nog wel gewoon. Je kunt dus gewoon even een mailtje sturen en vragen tot wanneer je ban duurt.
smile.gif

Luna

New member
Lennard (link):
Je bent verbannen van one2xs maar de rest van het internet werkt dan nog wel gewoon. Je kunt dus gewoon even een mailtje sturen en vragen tot wanneer je ban duurt.
smile.gif

Oké, het leek me gewoon handiger
smile.gif

Goldo

New member
Dus je moet eerst een mailtje sturen, dat is weer meer werk voor jullie? Terwijl je het ook in een keer er in kan zetten.
emo.gif

Brick

Member
Offtopic:
Misschien kunnen jullie ook, als iemand het op het forum overtreed; diegene van het forum verbannen.
En als iemand iets doet met de producten dan je hele account.

Luna

New member
Ricksserver (link):
Offtopic:
Misschien kunnen jullie ook, als iemand het op het forum overtreed; diegene van het forum verbannen.

Dat zou ook handig zijn , ja .

Marjolein

Miss Marjolein
Ricksserver (link):
Offtopic:
Dit is al een paar keer voorgesteld en evenveel keer afgekeurd om de volgende redenen:
Lennard (link):
Ja maar dan moet ik weer een bansoort erbij programmeren, en ik heb weinig zin om uren lang aan het werk te zijn om het hier beter te maken voor personen die zich hebben misdragen.

Bovenaan