Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Is er een mogelijkheid tot het verbeteren van het ticketsysteem, of anders mensen aan te nemen die dat deels kunnen overnemen want ik had 3 weken geleden een ticket ingezonden die nooit is beantwoord.
nooit beantwoord? lijkt me sterk, we doen die tickets met zn vieren en als ik zie dat een ticket te lang open blijf die ik niet kan afhandelen dan zit ik achter Ruben of Lennard zn broek aan
Kun je de link even doorsturen dan van die ticket?
Kyron (link):
Wtf, hij staat er niet meer...
Alle tickets blijven in het systeem staan er wordt niks verwijderd hoor. Ik heb zon idee dat je wel de 1e keer op verzenden heb geklikt maar dat staat die nog niet in het systeem, je had de tekst nogmaals moeten controleren en voor een 2e keer moeten verzenden en dat laatste heb je denk ik niet gedaan? Maar stuur nogmaals je vraag in zou ik zeggen, dan kunnen we kijken of deze dit keer wel aankomt
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.