Verborgen pagina

Yaser

New member
Hallo, is het niet een leuk idee dat er een verborgen pagina komt op one2xs.
En dat als je die pagina vindt, dat je dan 0,01 pt krijgt ofzo?
net zoals op: Mijndagwas.nl, heb je ook 3 verborgen paginas!

:_

Anne

Anne
Lijkt mij een beetje nutteloos, het is wel grappig maar er staan veel meer dingen op het to-do lijstje die ik liever zie.

Jesse

New member
One2xs is er voor de hostings, en domeinen. Niet om dingen gratis weg te geven...
Leuk voor een tijdelijke actie, maar zoiets is er ooit al geweest (met puzzel plaatjes toen).

Sjoerd

Active member
Jesse (link):
One2xs is er voor de hostings, en domeinen. Niet om dingen gratis weg te geven...
Leuk voor een tijdelijke actie, maar zoiets is er ooit al geweest (met puzzel plaatjes toen).
Volgens mij heb ik hier toch een domein gratis gekregen door wat punten te verdienen
biggrin.gif

Marjolein

Miss Marjolein
stel dat 3.000 leden die verborgen pagina vind dan kost dit one2xs 3.000 x 0,01 punt = 30 punten daar kunnen weer 5 .nl domeinen van besteld worden... wie gaat deze rekening betalen?En stel je doet dit 1x per maand, gaat aardig in de kosten lopen zo, One2xs is geen filantropische instelling. Een keertje is leuk maar het moet geen gewoonte worden. Je heb nu een leuke nieuwjaarsloterij waar je helemaal geen pagina voor hoeft te zoeken
smile.gif

Jesse

New member
Sjoerd (link):

Jesse (link):
Volgens mij heb ik hier toch een domein gratis gekregen door wat punten te verdienen
biggrin.gif

Je weet best wat ik bedoel hopelijk
emo.gif
One2xs kan hier geen inkomsten uithalen, het kost hun alleen maar geld.

Dit gaat er dus ook niet komen neem ik aan, tenzij het weer voor een leuke actie is of zo.

@Marjolein inderdaad, en de prijzen in de nieuwjaars loterij die kosten ook behoorlijk wat. Daar gaat hun jaar winst
yummie.gif

Bovenaan