Versio domeinen

• Onderwerp starter Verwijderd lid 399
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 399

Guest
Hey
yummie.gif

Kan je versio domeinen gratis naar One2xs verhuizen?

Of kost het geld?
yummie.gif

- Niels

C

Christum

Guest
Tja, versio is heel raar, sommige kunnen wel en sommige niet...

Xrayz

New member
Als je een domeinnaam overzet van Versio naar One2xs, neem ik aan dat je je "WhoIs Privacy (op naam van versio meestal)" kwijt bent?

Lennard

Active member
De houdergegevens blijven zoals ze zijn, maar misschien dat Versio ze in jouw naam aanpast voordat ze de push goedkeuren.

C

Christum

Guest
Xrayz (link):
Als je een domeinnaam overzet van Versio naar One2xs, neem ik aan dat je je "WhoIs Privacy (op naam van versio meestal)" kwijt bent?

Klopt.

Lennard

Active member
Nicknl (link):

Xrayz (link):

Klopt.

Oja, daar had jij toen problemen mee inderdaad.

Xrayz

New member
Bij Versio houd WhoIs privacy meestal in dat de houdergegevens gewoon op van het bedrijf staan, dat zullen ze dan waarschijnlijk wel veranderen. Bedankt voor het antwoord.

C

Christum

Guest
Lennard (link):

Nicknl (link):

Xrayz (link):

Klopt.

Oja, daar had jij toen problemen mee inderdaad.

Yep,
sadley.gif

Lennard

Active member
Dat moet je bij Versio even navragen, ze registreren namelijk niet al hun domeinnamen bij dezelfde registrar als wij, en soms willen ze er sowieso geld voor hebben, ook al kunnen ze pushen (dacht ik, weet ik niet zeker).

Xrayz

New member
Ik heb toen wel moeten betalen voor One2xs -> Versio, maar dan krijg je er wel gewoon een jaar bij. (en gratis push naar one2xs is mogelijk dus zelfde registrar is ook dokken).

G

Guest

Guest
Versio host 1% (
emo.gif
) van hun eigen domeinnamen.

/e
Wij hosten 1% van álle Nederlandse en Belgische domeinen!

Christum

Member
Bash (link):
Versio host 1% (
emo.gif
) van hun eigen domeinnamen.

/e
Wij hosten 1% van álle Nederlandse en Belgische domeinen!

Ik denk dat ze eerder bedoelen dat zij 1% hosten van de in totaal 4.973.136 Nederlandse- en 1.303.634 Belgische domein-namen.
Dus ik weet niet wat ze precies bedoelen maar je kan het dus op 2 manieren bekijken.

Christum

Member
Lennard (link):
En dat klopt wel als ze totaal 80.000 domeinnamen hebben, wat op hun website staat.

en dan hebben ze nog de overige domein-namen als ik idd bereken:
4.973.136 + 1.303.634 /100 * 1 = 62767,7
62.767 domein-namen afgerond naar onder!

En die overige 17.233 domein-namen zijn andere exenties, kan dus idd klopen dat ze dan 1% hosten.

Als ze maar 1% van hun eigen 80.000 zouden registeren is het wel erg apart lijkt me.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
gaan we hier nou echt een probleem van maken? xD

Bovenaan