Verzoek verwijderen

Timvz

New member
Ik had een idee dat mensen een verzoek in kunnen dienen om een bericht uit hun EIGEN topic te kunnen verwijderen. Eigenlijk net zoals je een verzoek kan indienen om je eigen topic te sluiten. Ik hoop hier mee te bereiken onodige ruzies te stoppen.

Goed idee of Slecht idee.

Wouter

New member
Zoals al vroeger eens is afgekeurd Denk ik: Een topic kan altijd handig zijn voor iemand die iets zoekt.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Als je denkt dat een post niet hoort dan gebruik je het uitroeptekentje en dan beslissen de beheerders wel of de post verwijderd moet worden of niet
wink.gif

Robbert

New member
slecht idee, dan kan je al het bewijs verwijderen, zoals die van mij, dat jij mij nog 1 punt verschuldigd bent.

Lennard

Active member
Verwijderde posts en topics kunnen we sowieso nog terughalen, maar t is niet de bedoeling dat elk afgehandeld topic verwijderd wordt, daar is het geen forum voor.
smile.gif

Robbert

New member
Lennard:
Verwijderde posts en topics kunnen we sowieso nog terughalen, maar t is niet de bedoeling dat elk afgehandeld topic verwijderd wordt, daar is het geen forum voor.
smile.gif

maar alsnog, ik weet zeker dat Tim van Zon dat topic wilde verwijderen, zodat andere leden het bewijs materiaal niet konden zien, dat hij mij nog 1 punt verschuldigd is en mij nu gaat negeren
wink.gif

Bovenaan