Yorrick
Active member
Hallo one2xs,
Na het zien van vele topics zonder voorbeeld ben ik op het volgende idee gekomen:
[SIZE= 18px]Mijn idee ![/SIZE]
Mijn idee is dus dat als je een topic opent in aanbiedingen dat je verplicht een voorbeeld moet toevoegen.
Het zou er ongeveer zo uit te kunnen komen zien:
Klik om de spoiler te openen
Onder de smileys staat het nieuwe vakje: Voorbeeld/bewijs
Het is de bedoeling dat je de URL van een plaatje er invoegt.
Als je geen voorbeeld kunt geven van je product kun je N.V.T. of iets dergelijks invullen.
(En dan wordt het topic beoordeeld of er wel een bewijs kan worden gegeven of niet, het topic wordt nog wel meteen geplaatst)
[SIZE= 18px]Win-Win situatie[/SIZE]
1) De gebruikers zijn er zekerder van dat de topic-starter het product daadwerkelijk heeft.
2) De support hoeft minder te controleren.
3) Het topic wordt niet vervuild met reacties zoals: "Je moet een voorbeeld plaatsen!", "Voorbeeld?" etc.
4) De support hoeft minder berichten te verwijderen (Vooral de bovenstaande berichten)
Nadat de topic-starter de URL van het plaatje heeft ingevoegd, komt het er ongeveer zo uit te zien:
{bericht}
{lijn}
{screens}
[SIZE= 18px]Nog niet overtuigt?[/SIZE]
Doe het dan voor de kittens op de screen
Wat vinden jullie van dit idee?
Onderbouw je mening s.v.p.!
Groet,
Fanorg
Na het zien van vele topics zonder voorbeeld ben ik op het volgende idee gekomen:
[SIZE= 18px]Mijn idee ![/SIZE]
Mijn idee is dus dat als je een topic opent in aanbiedingen dat je verplicht een voorbeeld moet toevoegen.
Het zou er ongeveer zo uit te kunnen komen zien:
Klik om de spoiler te openen

Onder de smileys staat het nieuwe vakje: Voorbeeld/bewijs
Het is de bedoeling dat je de URL van een plaatje er invoegt.
Als je geen voorbeeld kunt geven van je product kun je N.V.T. of iets dergelijks invullen.
(En dan wordt het topic beoordeeld of er wel een bewijs kan worden gegeven of niet, het topic wordt nog wel meteen geplaatst)
[SIZE= 18px]Win-Win situatie[/SIZE]
1) De gebruikers zijn er zekerder van dat de topic-starter het product daadwerkelijk heeft.
2) De support hoeft minder te controleren.
3) Het topic wordt niet vervuild met reacties zoals: "Je moet een voorbeeld plaatsen!", "Voorbeeld?" etc.
4) De support hoeft minder berichten te verwijderen (Vooral de bovenstaande berichten)

Nadat de topic-starter de URL van het plaatje heeft ingevoegd, komt het er ongeveer zo uit te zien:
{bericht}
{lijn}
{screens}

[SIZE= 18px]Nog niet overtuigt?[/SIZE]
Doe het dan voor de kittens op de screen

Wat vinden jullie van dit idee?
Onderbouw je mening s.v.p.!
Groet,
Fanorg