VPS Hosting bestellen

Dylano

New member
lieve one2xsers..

Ik wouw een VPS Bestellen
Met windows xp.
... Bestelling gelukt,

Toen kreeg ik dit bericht. :

Beste Menpowers,

Je VPS 256 is afgekeurd om de volgende reden(en):
- Je hebt geen legale licentiecode opgegeven

Met vriendelijke groet,
Lennard
one2xs...

---------------------------------------------------------------------

Hoe kom ik aan die licentiecode?

alvast bedankt als jeme kan helpen!

Wiitse

New member
Die moet je kopen.
emo.gif

Therichg

New member
je moet een windows xp kopen en die licentie code geven, als je nu nog een windows xp vindt tenminste.

Bijv, je koopt een pc met windows xp erop, en je geeft die licentiecode aan lennard.

met illegale lukt het niet want lennard ziet dat
biggrin.gif

Gerritzwn

New member
- Het vragen naar illegale licentiecodes van Windows XP hoort hier niet thuis.

- Het gebruiken van illegale licentiecodes waarvan men niet zelf in het bezit is, is niet toegestaan (lees; illegaal) men dient in het bezit te zijn van een legitieme code. One2Xs loopt vele risicos bij het gebruik van illegale codes.

Niet slim, dit in een publiek toegankelijke topic te vragen.

Therichg

New member
Gerrit: Als je een illegale invult, krijg je bericht terug dat je serial illegaal is, heb ik zelf geprobeerd
biggrin.gif

maar gelukkig had mijn buur nog een windows xp uit the Good Old Times liggen en heeft hij mij serial gegeven

O, als ik het goed voor heb, kan je voor wat extra punten bij lennard een serial "huren" ben dit niet zo zeker

therichg

Gerritzwn

New member
Als ik gewoon een lijstje via usenet pluk en een paar codes invoer, werken er meer dan genoeg.... dat de melding illegaal niet verschijnt zegt dan weinig. Het niet zelf in bezit hebben is al illegaal.

Slim is het niet, consumenten worden nauwelijks gechekt op gebruik ervan.... bedrijven echter des te meer. Als er hier al open over gesproken wordt, is het nog slechts een kwestie van op de koffie gaan in Amsterdam het huiswerk heeft men n.l. al voor de betreffende instanties gedaan door het melden op het forum. Instanties hoeven alleen maar te zoeken via google;

item-01.jpg

resultaat 1

resultaat 2

Dus nogmaals, niet slim zo in publiek.

Lennard

Active member
Gerritzwn (link):
dat de melding illegaal niet verschijnt zegt dan weinig
Wij controleren zelf of hij legaal is of niet, het is niet zo dat we hem invoeren in Windows en kijken of we een foutmelding krijgen.

TS vraagt naar legale licentiecodes, dus zoveel gaat dr toch niet fout?

Azdin

New member
Zzeldje (link):
Ik snap die Vps gebeuren niet ;$

Heb je wel dat lap-tekst gelezen bij de VPS hosting? (ik denk het niet.)
Samengevat: Een vps is een Virtual Private Server dat een computer is, alleen staat ie 24/7 aan.

Gerritzwn

New member
@Lennard - Mijn reactie is meer gericht op de vraag;

"Heeft niemand geen windows xp licentiecode ik geef 1,6 punten ervoor!"

Ik neem het ruim op, hoe wilt iemand de licentiecode verstrekken? Vaak gaat dit gewoon via (e-)mail en de sticker blijkt dan ver te zoeken. Daar baseerde ik mijn antwoord op. Er zijn genoeg mensen die gewoon een (bestaande) OEM licentiecode opgeven en/of een code waarvan men de licentiesticker nog de CD/DVD van heeft. En dat is waarom ik het zo ruim zie
smile.gif
wink.gif

Lennard

Active member
Gerritzwn (link):
@Lennard - Mijn reactie is meer gericht op de vraag;

"Heeft niemand geen windows xp licentiecode ik geef 1,6 punten ervoor!"

Ik neem het ruim op, hoe wilt iemand de licentiecode verstrekken? Vaak gaat dit gewoon via (e-)mail en de sticker blijkt dan ver te zoeken. Daar baseerde ik mijn antwoord op. Er zijn genoeg mensen die gewoon een (bestaande) OEM licentiecode opgeven en/of een code waarvan men de licentiesticker nog de CD/DVD van heeft. En dat is waarom ik het zo ruim zie
smile.gif
wink.gif

Dan heb je gelijk ja.
smile.gif

Jesse

New member
Menpowers (link):
Kan niemand een legale Licentiecode geven
confused.gif
Waarom zoveel problemen
confused.gif

Voor een windows xp code moeten mensen ook betalen, waarom zou iemand dit dan 1 2 3 gratis weggeven?

Je hebt het trouwens nu al een paar keer gezegt dat je op zoek bent naar een licentie code, ik denk niet dat dat gaat helpen
emo.gif

Azdin

New member
Menpowers (link):
Kan niemand een legale Licentiecode geven
confused.gif
Waarom zoveel problemen
confused.gif

Maak een topic in aanvragen aan ofzo. Er is heus wel iemand die een licentie heeft hier. ( ik heb de mijne ook hier vandaan )

Bovenaan