vps licentie code

Gerritzwn

New member
Wel wanneer je er Windows op plaatst... in geval van Linux is dit niet nodig aangezien Linux volledig gratis is in gebruik.

Ralphh

Active member
Oke harstikke bedankt
smile.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Overigens kan je sommige windows (server) versies als trail instaleren. Ik weet echter niet of dat is toegestaan op de VPS-en op one2xs.

Lennard

Active member
Je mag elke vorm van licenties erop zetten, zolang het maar legaal is. t Is je eigen verantwoordelijkheid.

Liteonit

New member
Rik (link):
Overigens kan je sommige windows (server) versies als trail instaleren. Ik weet echter niet of dat is toegestaan op de VPS-en op one2xs.

Lees eens de voorwaarden van Microsoft. Aan de trials zit wel een bepaalde voorwaarde
clown.gif

@topicstarter;
Vergeet niet dat je zelf verantwoordelijk bent voor de opgegeven Windows licentie. Deze dient uiteraard geldig en legaal te zijn.
Via scholen kun je tegenwoordig ook vrij goedkoop aan Windows licenties komen (education licenses)

Gerritzwn

New member
Liteonit (link):

Rik (link):

Lees eens de voorwaarden van Microsoft. Aan de trials zit wel een bepaalde voorwaarde
clown.gif

@topicstarter;
Vergeet niet dat je zelf verantwoordelijk bent voor de opgegeven Windows licentie. Deze dient uiteraard geldig en legaal te zijn.
Via scholen kun je tegenwoordig ook vrij goedkoop aan Windows licenties komen (education licenses)

En dat is dan weer zoals de Microsoft voorwaarden zeggen, niet legaal want een VPS is geen educatie als in de zin van voor je opleiding benodigd. Als het voor je opleiding is dan wordt vanuit school vaak Vmware (bijv.) aangeboden en kun je in combinatie met Vmware voldoen aan je opleidingseisen.

Ralphh

Active member
Vpsje (link):
Ralpho

Mischien heeft Mitchel er nog eentje voor je? [LEGAAL]

Ja Carlo ik heb aan Mitchel gevraagt en ik mocht hem gebruiken ;d

Bovenaan