Vps op one2xs hoe werkt dat?

Dylan

<script>
hello!

ik zag eerst op one2xs vps huren staan ik dacht wtf is dat? Toen ging ik naar youtube en daar zag ik wat dat was ;D
toen ging ik zoeken hoe dat op one2xs gaat
dat kon ik niet vinden ;(
Iemand filmpje/uitleg?
Dank u!
bye.gif

het is gewoon een soort van computer die bij one2xs staat, en die van jou is.
dus je kan er alles op doen wat je wil, en ook een website laten draaien.

Dylan

<script>
Therichg (link):
het is gewoon een soort van computer die bij one2xs staat, en die van jou is.
dus je kan er alles op doen wat je wil, en ook een website laten draaien.
Ok Dankje

Vergelijk een VPS niet met een volwaardige PC! Een VPS is voluit ook wel "Virtual Private Server" het woord Server zegt hierbij dus genoeg. Het draait net als een normale server alleen is dit iets beperkter.

Qua onderhoud is een VPS of server overigens onder Linux (als je hier niet in thuis bent) aardig ingewikkeld. Het is dus altijd verstandig iemand achter de hand te hebben die je volledig vertrouwd (aangezien er genoeg zijn die zich goed voordoen maar vervolgens je VPS of server kapen). Lees en leer daar waar mogelijk wat howtos en manuals die je over Linux tegen komt.

Een Windows VPS stelt weinig voor, door alle grafische toepassingen zal dit traag werken!

Timkb

Lid
Gerritzwn (link):
Vergelijk een VPS niet met een volwaardige PC! Een VPS is voluit ook wel "Virtual Private Server" het woord Server zegt hierbij dus genoeg. Het draait net als een normale server alleen is dit iets beperkter.

Qua onderhoud is een VPS of server overigens onder Linux (als je hier niet in thuis bent) aardig ingewikkeld. Het is dus altijd verstandig iemand achter de hand te hebben die je volledig vertrouwd (aangezien er genoeg zijn die zich goed voordoen maar vervolgens je VPS of server kapen). Lees en leer daar waar mogelijk wat howtos en manuals die je over Linux tegen komt.

Een Windows VPS stelt weinig voor, door alle grafische toepassingen zal dit traag werken!

Daarvoor bestaat Server 2003

Bovenaan