Vps prijzen

Ralphh

Active member
hey

ik wil als ik genoeg punten heb een vps bestellen.
Maar ik kan de prijzen alleen van een maand zien en niet van een kwartaal of jaar.
Zouw iemand mij dit kunnen vertellen?

groetjes,

Lennard

Active member
Jep, je kunt nu alleen nog per maand bestellen, per kwartaal en jaar komt later nog, terwijl er wel ergens staat dat dat al kan, maar dat is een foutje.
Als je per se voor een kwartaal of een jaar wil bestellen dan moet je dat even per ticket vragen.

Ralphh

Active member
Oke bedankt voor de informatie
wink.gif

Ralphh

Active member
Oja, Nog 1 vraagje
bloos.gif

Uhm.
Ik heb ubuntu op me computer maar kan ik daar dan wel gewoon een windows vps op laten draaien?

Ralphh

Active member
Timmie (link):
je bedoelt de remote dekstop protocol, ja dat kan gewoon hoor
Dus ik kan een windows vps gewoon op me ubuntu besturingsysteem draaien?

Ralphh

Active member
Oke echt de allerlaatse vraag moet je de 1ste maand dat je een windows vps koopt ook al een licentie code hebben?

Caner

Held
Lennard (link):
Jep, je kunt nu alleen nog per maand bestellen, per kwartaal en jaar komt later nog, terwijl er wel ergens staat dat dat al kan, maar dat is een foutje.
Als je per se voor een kwartaal of een jaar wil bestellen dan moet je dat even per ticket vragen.

Of je koopt een VPS voor een maand, en verlengt het 4x
emo.gif

Lennard

Active member
Ja maar per kwartaal en jaar is goedkoper in principe.
emo.gif

@Raalphh: Jep, anders kunnen we hem niet installeren.

Ralphh

Active member
Ok, Ik heb me vps gistermiddag besteld, Hoelaat zouw ik hem ongeveer krijgen en wanneer?

Marvinn

Active member
Raalphh (link):
Ok, Ik heb me vps gistermiddag besteld, Hoelaat zouw ik hem ongeveer krijgen en wanneer?

Ruimte vrij na 26 november*

Ralphh

Active member
Nickjexx (link):

Raalphh (link):

Ruimte vrij na 26 november*

EDIT: 22 november voor mij.
Toch bedankt
wink.gif

Bovenaan