VPS server 1

Marvinn

Active member
Azdinnn (link):
Ja sinds 7uur ofzo jezus word gek van dit -.-

Lennard (link):
Er waren/zijn ddossen op een of meerdere gehackte vpssen aan de gang, en daardoor zijn er met de hele iprange problemen. De vssen stn op zwart en de hoster is ermee bezig, meer weet ik op het moment niet.

Moni

New member
ALWEER!
frown.gif

IK HAD NET 500+ ONLINE >.<!

Lennard

Active member
Je kunt zo in capslock dingen gaan posten, maar je begrijpt zelf ook wel dat wij er weinig aan kunnen doen en ons uiterste best doen om het te voorkomen en te verhelpen.
We proberen het risico al zo veel mogelijk te spreiden door de VPSen over verschillende servers te verdelen.

Maargoed, de hoster is er nog mee bezig, nog even geduld dus.
Onze excuses voor het ongemak.

Jesse

New member
Moni (link):
ALWEER!
frown.gif

Als mensen hun vps niet goed kunnen beveiligen, en het voor andere mensen daardoor ook verzieken (en dan heb ik het nog niet over ddoss aanvallen). Dan kan One2xs hier ook weinig aan doen.

Een nadel van One2xs zal altijd blijven dat je vaak met onervaren scripters te maken hebt.

Timkb

New member
Jesse (link):

Moni (link):
ALWEER!
frown.gif

Als mensen hun vps niet goed kunnen beveiligen, en het voor andere mensen daardoor ook verzieken (en dan heb ik het nog niet over ddoss aanvallen). Dan kan One2xs hier ook weinig aan doen.

Een nadel van One2xs zal altijd blijven dat je vaak met onervaren scripters te maken hebt.

En mongoliese school vriendjes die denken dat ze met ION orbit kunnen omgaan
emo.gif

Bovenaan