VPS vraag

Willem

Active member
Lennard (link):
Illegale dingen mogen indd niet hier, maar die mogen eigenlijk nergens.
Ik weet niet of een rsbot illegaal is, dus dat zul je zelf moeten uitzoeken dan.

Die hele lap tekst zocht ik niet te lezen, maar wat ik wel weet is dat RSBot niet illegaal is. Het is tegen de regels van het spel ja maar dit is hetzelfde geval als het verkopen van habbo meubels, wat sommigen ook illegaal noemen.

Jordy

New member
Lennard (link):
Doe normaal joh met je gedreig.
Wij leveren die server met het besturingssysteem wat je wil, en zelfs ISPConfig erbij als je dat wil.
Verder doen we er helemaal niets mee. Je kunt zelf het wachtwoord veranderen als je dat wil, en dat raad ik je ook aan, en dan kunnen wij er zelfs niet eens meer op inloggen, en we kunnen dus helemaal geen software installeren of wat dan ook ermee doen zonder dat jij dat weet en wil.

We installeren er niks op, en als je er spontaan niet meer op kunt dan heb je toch echt zelf spontaan iets aan je VPS veranderd.

De laatste keer dat je problemen had kwam omdat je van alles op je VPS had geïnstalleerd; een VPS met 256MB RAM, en dan kom je bij ons klagen dat hij traag als dikke bagger is.

Die VPSen zijn gewoon prima, en als de kwaliteit je niet bevalt dan vind ik dat prima, maar ga niet roepen dat de VPSen spontaan offline gaan of niet meer reageren, want dat ligt toch écht aan jou. En bovendien snap ik dan al helemaal niet waarom je opnieuw een VPS bij ons bestelt als we de boel toch oplichten.

Raar ook dat jij de enige bent met die problemen.

Lennard heeft zeker ook Whatpulse?

Bovenaan