VPS Vraagje belangrijk.

Donnyxs

New member
Ik wacht all bijna 2 weken.................. Kvind het wel een beetje Kolere dat het zo lang is
yummie.gif
Want ik heb de gezeik met Waneer is UnitBot# 24/7=.=

Ralphh

Active member
Wiitse (link):

Mybot (link):
WOW?! o.o

Je overdrijft wel een beetje. Als het nou 2 maanden waren...

Als iemand zijn vps snel nodig heeft, Duurt dat erg lang
yes_new.gif

Luukvdo

New member
Ik snap op zich wel dat iemand zijn VPS snel wil maar je moet er ook rekening mee houden dat One2xs, vergeleken met andere hosters, nog redelijk klein is en het dus voor kan komen dat de VPSen allemaal vol zitten

Donnyxs

New member
Ja kheb snel nodig maar ik heb wel respect voor one2xs dat ie dit doet. (ik overdrijf mischien maar ik wil me mIRC zo snel mogelijk 24/7 on hebben snapje?)

Sebas

Active member
Goeiedag,

Ik probeer alles zo snel mogelijk te regelen dat legen plaatsen zo snel mogelijk worden opgevuld. Zodat mensen niet nog langer hoeven te wachten.

Groetjes, Sebas

Remonb

New member
maar vanaf dat je de vps hebt begint de tijd toch pas te lopen? vanaf dan heb je em een maand toch?

Nicopara

Active member
Hobbshotel (link):
maar vanaf dat je de vps hebt begint de tijd toch pas te lopen? vanaf dan heb je em een maand toch?

De maand start inderdaad pas als je de VPS echt hebt, dus niet wanneer je hem bestelt.

Sebas

Active member
Nicopara (link):

Hobbshotel (link):

De maand start inderdaad pas als je de VPS echt hebt, dus niet wanneer je hem bestelt.

Dit klopt inderdaad.

Bovenaan