VPS wilt niet connecten

Lamos

New member
hallo,

Zojuist wou ik via VNC Viewer, wat mij aanbevolen is om te gebruiken, inloggen op mijn VPS, maar ik krijg de heletijd nadat ik inlog een fout met: Connection timeout. Weet iemand waardoor dit kan want ik moet nog veel doen op mijn VPS.

alvast bedankt,
Lamos

Azdin

New member
Had ik ook een keer, ticket aanmaken en toen plaatsenden zij een reboot op die vps, en toen kon ik er weer op.
(Windows)

Lamos

New member
Azdinnn (link):
Maak een ticket aan?

Dit heb ik al gedaan, ik had daarvoor ook een reboot aangevraagd, deze is volgens hun ook gedaan maar ik heb er nog niks van gemerkt.

Azdin

New member
Als er een reboot is geplaatst (hoor je van 1 van de beheerders) dan zou die het moeten doen, anders weet ik het ook niet.

Lamos

New member
Azdinnn (link):
Als er een reboot is geplaatst (hoor je van 1 van de beheerders) dan zou die het moeten doen, anders weet ik het ook niet. Je hebt windows neem ik aan?

ja, een eigen ISO

Azdin

New member
Lamos (link):

Azdinnn (link):
Maak een ticket aan?

Dit heb ik al gedaan, ik had daarvoor ook een reboot aangevraagd, deze is volgens hun ook gedaan maar ik heb er nog niks van gemerkt.

Hebben de beheerders al wat teruggestuurt? Want ik kan je eigenlijk niet helpen
yummie.gif

Lamos

New member
Liteonit (link):
Aan de firewall gezeten?
wink.gif

Ik heb niks anders gedaan dan een windows update, toen moest ik restarten. Daarna wou hij niet meer connecten.
Eerdere restarten zijn gewoon gelukt.

Gerritzwn

New member
Lamos (link):
Ik heb niks anders gedaan dan een windows update, toen moest ik restarten. Daarna wou hij niet meer connecten.
Eerdere restarten zijn gewoon gelukt.

Ik vermoed dat DotNET (3.0) geïnstalleerd is. Deze toont nadat je deze geïnstalleerd hebt, bij opstarten het loginscherm (zie onder). Het is dan niet langer mogelijk om nog in te loggen.

Zolang het betreffende scherm getoond wordt, wordt TightVNC e.d. niet geladen en blijf je ook met vele reboots op ditzelfde probleem uitkomen.

figure150.png

Mogelijke oplossing is, om te vragen of men je VPS opnieuw wilt installeren en die DotNET updates e.d. niet installeren.

Bovenaan