VPS windows 7

Luukvdo

New member
Het kan vast wel, maar dat wil je niet. Sowieso moet je dan al VPS 1024 pakken, je kunt dan beter een andere windows versie pakken of Linux

Aarab

New member
Ik heb 6 punten kan ik daar linux mee halen ik heb dat nog nooit gehad en linux staat niet in de lijst van vps selecteren.

Luukvdo

New member
Ubuntu en CentOS zijn Linux. Anyway: als je nog geen ervaring met Linux hebt (en dan vooral de commandline) dan zou ik je adviseren om voor Ubuntu te gaan. Je zult van wel VPS 384 moeten pakken.

Luukvdo

New member
Mja, je kunt ook Windows XP Pro of Server 2003 pakken, maar dan moet je wel zelf een licentie code regelen

Aarab

New member
Ja, Die zoek ik ook
yummie.gif

//edit Bedankt voor het helpen Marjolein!

Gerritzwn

New member
Kies anders voor Xubuntu, als het goed is kun je n.l. ook een link naar een iso aangeven en deze gebruiken. Hier kun je n.l. ook een Windowsachtige Interface en opbouw kiezen bij installatie, geef dit ook even aan bij je bestelling en je bent er
wink.gif

Liteonit

New member
Windows7 is mogelijk als OS. Je dient echter zelf wel te zorgen voor een ISO met bijbehorende legale key.
En zoals een paar posts terug te zien is.... Neem geen kleine VPS, ga minimaal voor 768MB ram.

Bovenaan