Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb van iemand gehoort dat ik ergens op one2xs een aantal ruilwaardes kan vinden, hoeveel punten ik krijg voor 4 HC ...
klopt dat? zo ja waar kan ik dit vinden?
Volgens mij heb je zulk soort sites voor Habbo. Voor One2xs zijn er nooit vaste dingen geweest. Je moet je spullen aanbieden en dan zie je vanzelf wel wat men ervoor biedt.
Er is ooit wel eens een topic gemaakt ja waarin de waarde was weergegeven maar daar moet je niet teveel aan vast houden. De waarde van bepaalde dingen kunnen nog wel eens wisselen, ligt er maar net aan hoeveel vraag ernaar is. Als je iets wil aanbieden kan je het beste even in het forum aanbiedingen en zoeken naar andere topics om te kijken wat er werd geboden en waarvoor het uiteindelijk verkocht is
Lees jij de topics überhaupt wel? dit gaat helemaal nergens over.
@ TS, Waarde is afhankelijk van vraag en aanbod, is het aanbod hoog, zakt de prijs, is de vraag hoog, maar het aanbod is laag dan stijgt de prijs.
Daarom kunnen wij jou geen standaart waardes geven voor bepaalde dingen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.