waarde

Rickss

Lid
ik heb van iemand gehoort dat ik ergens op one2xs een aantal ruilwaardes kan vinden, hoeveel punten ik krijg voor 4 HC ...
klopt dat? zo ja waar kan ik dit vinden?

Jesse

Lid
0,35 tot 0,45 per hc sommige zelfs 0,5 per hc
confused.gif

Rickss

Lid
Jesse:
0,35 tot 0,45 per hc sommige zelfs 0,5 per hc
confused.gif

ja, maar waar kan ik zoiets vinden, waar kan ik zelf vinden wat de waarde van iets is??

Ruben

Lid
Dat is nergens te vinden, daar moet je zelf uitvinden.

Als jij naar marktplaats gaat om een fiets te kopen staat er ook geen vaste prijs voor.

Jurgen

Lid
Volgens mij heb je zulk soort sites voor Habbo. Voor One2xs zijn er nooit vaste dingen geweest. Je moet je spullen aanbieden en dan zie je vanzelf wel wat men ervoor biedt.
wink.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Er is ooit wel eens een topic gemaakt ja waarin de waarde was weergegeven maar daar moet je niet teveel aan vast houden. De waarde van bepaalde dingen kunnen nog wel eens wisselen, ligt er maar net aan hoeveel vraag ernaar is. Als je iets wil aanbieden kan je het beste even in het forum aanbiedingen en zoeken naar andere topics om te kijken wat er werd geboden en waarvoor het uiteindelijk verkocht is
smile.gif

Layshotel:
http://ruilwaarde.nl/

Lees jij de topics überhaupt wel? dit gaat helemaal nergens over.

@ TS, Waarde is afhankelijk van vraag en aanbod, is het aanbod hoog, zakt de prijs, is de vraag hoog, maar het aanbod is laag dan stijgt de prijs.
Daarom kunnen wij jou geen standaart waardes geven voor bepaalde dingen.

Bovenaan