Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Epicrobzer (link):
Zijn geen exacte waardes en als je de zoekfunctie even gebruikt in plaats van een nieuw topic te maken zou het helemaal fantastisch zijn
Natuurlijk heb ik al de zoekfunctie gebruikt. Alleen er waren geen goede resultaten.
Anders wil ik eventueel ongeveer de waardes zien in dit topic.
Dat snap ik; maar er moeten toch ongeveer waarden zijn? Want je kan namelijk geen 10 DutchLeaders ruilen voor €10 PayPal, dan maakt de verkoper van het PayPal geld verlies...
Dat snap ik; maar er moeten toch ongeveer waarden zijn? Want je kan namelijk geen 10 DutchLeaders ruilen voor €10 PayPal, dan maakt de verkoper van het PayPal geld verlies...
Dan geld de regel: wat een gek ervoor geeft.
Er zijn gewoon geen exacte waardes te noemen, hooguit richtprijzen, maar dat is niet wat jij vraagt.
Dan geld de regel: wat een gek ervoor geeft.
Er zijn gewoon geen exacte waardes te noemen, hooguit richtprijzen, maar dat is niet wat jij vraagt.
Hmm, dus je kan simpelweg alles verkopen voor elke prijs? Maar... Voordat je iets verkoopt kan je het best kijken naar de laatste 5 paginas in het aanbiedingen / aanvragen categorie, om goed te observeren wat mensen er ongeveer voor vragen. Desnoods kan je nog sleutelen aan de prijs.