Waardes?

Joeey

New member
Hallo one2xs,

Wat zijn de exacte waarden van PayPal, Wallies, DutchLeaders, RS MIL en Habbo credits vergeleken met one2xs punten?

Mvg,
Joey

Epicrobzer

Active member
Zijn geen exacte waardes en als je de zoekfunctie even gebruikt in plaats van een nieuw topic te maken zou het helemaal fantastisch zijn
biggrin.gif

Joeey

New member
Epicrobzer (link):
Zijn geen exacte waardes en als je de zoekfunctie even gebruikt in plaats van een nieuw topic te maken zou het helemaal fantastisch zijn
biggrin.gif

Natuurlijk heb ik al de zoekfunctie gebruikt. Alleen er waren geen goede resultaten.
nopompom.gif

Anders wil ik eventueel ongeveer de waardes zien in dit topic.
smile.gif

Robbert

New member
Joeyl (link):

Robbert (link):
Lees even deze geniale tekst en je weet genoeg: http://www.one2xs.com/forum/postredir?pid=188449

Dat snap ik; maar er moeten toch ongeveer waarden zijn? Want je kan namelijk geen 10 DutchLeaders ruilen voor €10 PayPal, dan maakt de verkoper van het PayPal geld verlies...

Dan geld de regel: wat een gek ervoor geeft.
Er zijn gewoon geen exacte waardes te noemen, hooguit richtprijzen, maar dat is niet wat jij vraagt.

Joeey

New member
Robbert (link):

Joeyl (link):

Robbert (link):
Lees even deze geniale tekst en je weet genoeg: http://www.one2xs.com/forum/postredir?pid=188449

Dat snap ik; maar er moeten toch ongeveer waarden zijn? Want je kan namelijk geen 10 DutchLeaders ruilen voor €10 PayPal, dan maakt de verkoper van het PayPal geld verlies...

Dan geld de regel: wat een gek ervoor geeft.
Er zijn gewoon geen exacte waardes te noemen, hooguit richtprijzen, maar dat is niet wat jij vraagt.

Hmm, dus je kan simpelweg alles verkopen voor elke prijs? Maar... Voordat je iets verkoopt kan je het best kijken naar de laatste 5 paginas in het aanbiedingen / aanvragen categorie, om goed te observeren wat mensen er ongeveer voor vragen. Desnoods kan je nog sleutelen aan de prijs.
smile.gif

Is dit wat je bedoelt?

Freestyle

New member
Paypal = 2punten (per euro)
Wallie = 1.5punten (per euro)

Dit is ongeveer. Het kan altijd veranderen!

Maartenl

New member
Freestyle (link):

Dat van die wallie klopt langs geen kanten, meestal wordt hij voor 1 punt per euro verkocht(startbod)
Soms zelf minder

Sjoerd

Active member
Maartenl (link):

Freestyle (link):

Dat van die wallie klopt langs geen kanten, meestal wordt hij voor 1 punt per euro verkocht(startbod)
Soms zelf minder

Wallie is niet meer te koop, dus als je er nog een wilt zul je er waarschijnlijk toch meer voor moeten betalen
wink.gif

Jeffreyy

Jeffrey
Ongeveer:
1000 DLs : 0.10 tot 0.15
€1 PayPal: 1.90 tot 2.30
Credits: Omrekenen naar HC, en dan 0.35 tot 0.5
RS mils: 0.4 tot 1.0

Ligt puur aan de "abstracte markt"

Riick

New member
paypal is nog nooit voor 2,10> verkocht.
rs mills nog nooit voor <0,6
credits 0,06
dl 0,10/0,11

Braam

New member
Simple (link):
paypal is nog nooit voor 2,10> verkocht.
rs mills nog nooit voor <0,6
credits 0,06
dl 0,10/0,11

Ik en vele andere hebben dat wel voor paypal betaald.
Op een gegeven moment zelfs 2,34. JanM zelfs nog meer.

Bovenaan