wallie vraag

G

Guest

Guest
hallo,

Dus als ik een walliekaart koop van 10 eur kan ik een nl domein kopen?
ik weet het niet zeker, zijn er bijkomende kosten?

Marjolein

Miss Marjolein
als je je wallie inwisseld voor punten krijg je hier 6,5 punten voor. Je kan dan een .nl domein bestellen van 6 punten. Je heb je domein dan voor 1 jaar. En nee hier komen geen extra kosten bij, tenzij je nog geen host heb om je domein aan vast te koppelen.

en als je je wallie op het forum voor punten verkoopt krijg je meestal wat meer. 9-10 punten ofzo, kan hoger of lager zijn
smile.gif

nee er zijn geen bijkomende kosten. wel als je een layout en systeem erop wil laten zetten, tenzij je het zelf kunt.

G

Guest

Guest
Dus je moet eerst een host hebben voor je een domeinnaam kunt kopen?

Jesse

Lid
Nop je zou hem volgens mij ook naar een zikle account kunnen door sturen (niet 100% zeker) Ik zou eerst een host kopen, en hier een site op maken. Je moet hiervoor alleen wel enig verstand van scriptalen hebben.

G

Guest

Guest
Ik heb verstand van scripttalen
emo.gif

Dat ga ik doen , dan weer wat puntjes sparen, en dan nl
biggrin.gif

Je kunt zelfs het domeinnaam naar google apps laten verwijzen. Je krijgt dan e-mails binnen op je eigen domeinnaam welke je kunt lezen via de welbekende google webmail cliënt. Je kunt via google sites een site plaatsen, via google agenda je centrale agenda bijhouden en dankzij google contacts je contacten (e-mail adressen, telefoonnummers etc. etc.) bijhouden.

Nog mooier wordt het als je een telefoon hebt met Android, deze synchroniseerd dan alle bovenstaande welke je via je laptop of desktop computer doet direct met je mobiele telefoon. Heb je Windows Mobile (met ActiveSync) dan kun je dit eveneens, echter ontbreekt dan agenda.

Jesse (link):
Nop je zou hem volgens mij ook naar een zikle account kunnen door sturen (niet 100% zeker) Ik zou eerst een host kopen, en hier een site op maken. Je moet hiervoor alleen wel enig verstand van scriptalen hebben.

kan dat?
dus kan je zeg maar php op zikle kunnen gebruiken.

Marjolein

Miss Marjolein
volgens mij werd hier een vraag gesteld over een wallie, graag andere onderwerpen in een geschikte andere topic bespreken.

Bovenaan