Webalizer Binary

Allard

New member
Beste,

Ik heb een host op one2xs en ik kan niet mijn statistieken bekijken. Iedere keer als ik mijn statistieken wil bekijken, doet hij het niet. Ik heb een host op server 3. Kan Lennard dit even oplossen?

Ik krijg het volgende bericht (nl):

Codeblok:

1
2
3
4
5
6
7

Bestand bestaat niet

Details:

Er zijn nog geen gegevens beschikbaar. Dit kan pas wanneer er logbestanden bestaan (domein moet op te zoeken zijn in DNS en moet in gebruik zijn).

Info voor beheerders: Downloaden van een nieuwe webalizer binary

Wiitse

New member
Allard (link):
Beste,

Ik heb een host op one2xs en ik kan niet mijn statistieken bekijken. Iedere keer als ik mijn statistieken wil bekijken, doet hij het niet. Ik heb een host op server 3. Kan Lennard dit even oplossen?

Ik krijg het volgende bericht (nl):

Codeblok:

1
2
3
4
5
6
7

Bestand bestaat niet

Details:

Er zijn nog geen gegevens beschikbaar. Dit kan pas wanneer er logbestanden bestaan (domein moet op te zoeken zijn in DNS en moet in gebruik zijn).

Info voor beheerders: Downloaden van een nieuwe webalizer binary

Als je alleen Lennards hulp wilt hoeft dit topic toch niet? Maak dan gewoon een ticket ofzo want je wilt ons hulp zo te horen niet.

Lennard

Active member
Daar staat een linkje van in DirectAdmin toch?
Site Summary / Statistics / Logs => klik achter de domeinnaam de maand aan die je wil zien

En het beste kun je Google Analytics er op zetten.

Allard

New member
Nee, dat wil ik niet. Ik koop iets, dus ga ik er ook van uit dat het werkt. Kun je het repareren?

Milan

New member
@Allard AwStats moet je eerst aan zetten
emo.gif

Robbert

New member
Allard (link):
Nee, dat wil ik niet. Ik koop iets, dus ga ik er ook van uit dat het werkt. Kun je het repareren?

Eigenlijk ben ik daar wel mee eens.

Netzoals dat squirrelmail niet werkt, aangezien roundcube niet op mijn telefoon werkt zou ik graag zien dat deze error bij het inloggen ook verholpen word.

Quote:
ERROR
Error opening ../data/default_pref
Default preference file not found or not readable!
Please contact your system administrator and report this error.

Go to the login page

Luukvdo

New member
Squirrelmail werkt gedeeltelijk. Als je het op ip/squirrelmail probeert kom je er wel in. Via domeinen schijnt het niet te kunnen ivm security

Allard

New member
Het kan mij niet schelen wat wel werkt em wat niet. Ik ga er gewoon van uit dat alles goed werkt. Welke browser, telefoon of accounts dan ook. Kunnen jullie alle problemen verhelpen? Zowel Squirrelmail, als de statistieken? En dan niet gedeeltelijk, graag helemaal.

Lennard

Active member
Ik zal proberen om Awstats te laten repareren. Squirrelmail werkt prima dus dat blijft voorlopig zo.

Allard (link):
Ik ga er gewoon van uit dat alles goed werkt. Welke browser, telefoon of accounts dan ook.
Ik ging er vanuit dat je een ervaren internetter was, maar ik zal het je nog een keertje uitleggen:
Het is onhaalbaar om een applicatie op alle platformen die er zijn goed te laten werken en je eis is derhalve dus ook onhaalbaar.

edit: AwStats werkt op server 3 nu; eekhoornmail kun je als het goed is de hele tijd al gewoon op http://s2.one2xs.com/squirrelmail e.d. bereiken

Allard

New member
Oke, badankt. En ja, je hebt ook wel een beetje gelijk. Het is wel onmogelijk om een applicatie op alle platformen die er zijn goed te laten werken. En die naam, eekhoornmail, is best wel
yummie.gif

Bovenaan