WHOIS privacy?

Lennard

Active member
Dat kan, is alleen vrij duur: 11 punten per jaar uit mn hoofd gezegd.
Voordeel is dan wel dat het een echte officiële ID Protect is bij mijn weten, en dus niet een of andere vage constructie waarbij de domeinnaam op naam van one2xs staat en waarbij jij dus geen eigenaar bent (zoals sommige bedrijven doen als ze ID Protect aanbieden).

Ricaaa

New member
Zal eens kijken of dat bij TransIP ook zo is, anders kijk ik hier wel even. Het is tenslotte nog duurder dan het domein zelf
smile.gif

Ik neem aan dat ik gewoon een ticket moet aanmaken?

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Vindt het best wel duur…
Hoeduur bij .nl ??

Lennard

Active member
Ik kan het enkel per extensie nakijken, dus als je een extensie hebt dan kijk ik het graag voor je na, maar ik heb dus geen lijst bij welke het kan of welke niet.

Ricaaa

New member
Een aantal bedrijven bieden gratis WHIOS privacy aan, dus dat is voor sommige mensen aantrekkelijker dan om 11 punten extra te betalen hier. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit, heb toch punten zat. Het is niet alsof ik ze gebruik =)

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ricaaa (link):
Een aantal bedrijven bieden gratis WHIOS privacy aan, dus dat is voor sommige mensen aantrekkelijker dan om 11 punten extra te betalen hier. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit, heb toch punten zat. Het is niet alsof ik ze gebruik =)

Maar dan kom het domein op naam van iemand anders te staan. En bij de registrar zelf domein-privacy aanvragen zorgt ervoor dat de domein op jou naam staat, maar dat de gegevens afgeschermd zijn.

Lennard

Active member
Klopt ja, als jij www.ladygaga.com registreert bij zon bedrijf en je laat hem op hun naam staan dan kan de verleiding wel eens groot zijn om hem dan door te verkopen (de domeinnaam is in principe dan gewoon hun eigendom, dus ze mogen ermee doen wat ze willen en jij kunt niet bewijzen dat hij van jou is). Bij de whois die wij aanbieden is de domeinnaam echt van jou en sta jij ook gewoon in het register, alleen kunnen mensen je adres niet zien omdat die geanonimiseerd is.
Dat is een groot verschil, maar ik moet toegeven dat dat verschil in 9 van de 10 gevallen niets uitmaakt.

Bovenaan