hallo, waarom het fok logo bij one2xs? Sorry kon het niet laten
Rik Eindbaas Forumleiding 10 nov 2009 #4 Leeg je cache eens en doe een force refresh (bij opera is dat ctrl+r).
J Jurre New member 10 nov 2009 #7 cookies. cache, passwoorden, alles is gewist. en er staat nog steeds bij mij fok
Rik Eindbaas Forumleiding 10 nov 2009 #8 Hmm, dan is der iets mis met je favicon dingetje, browser opnieuw opstarten prehaps?
L Lennard Active member 10 nov 2009 #9 Nieuwe pc kopen dan maar. Nee ik heb t zelf ook wel eens gehad, maar geen idee hoe het weg kan...
Z Zamir New member 10 nov 2009 #10 Ik had dat ook een keer met andere sites including o2x, maarja ik deed ook cache legen en toen even wachten en deed het weer prima
Ik had dat ook een keer met andere sites including o2x, maarja ik deed ook cache legen en toen even wachten en deed het weer prima
Z Zamir New member 10 nov 2009 #13 Ja sinds ik Opera heb paar maanden, gaat het fantastisch Nahh Firefox is niet zo goed dat vind ik tenminste...
Ja sinds ik Opera heb paar maanden, gaat het fantastisch Nahh Firefox is niet zo goed dat vind ik tenminste...
Rik Eindbaas Forumleiding 10 nov 2009 #14 Zamir: Ja sinds ik Opera heb paar maanden, gaat het fantastisch Nahh Firefox is niet zo goed dat vind ik tenminste... Firefox is voor webdesign zeker goed door zn addons.
Zamir: Ja sinds ik Opera heb paar maanden, gaat het fantastisch Nahh Firefox is niet zo goed dat vind ik tenminste... Firefox is voor webdesign zeker goed door zn addons.
Z Zamir New member 10 nov 2009 #15 Nog niet die addons gebruikt maar als jij het zegt ik probeer dan wel een keer uit
Rik Eindbaas Forumleiding 10 nov 2009 #16 Zamir: Nog niet die addons gebruikt maar als jij het zegt ik probeer dan wel een keer uit Naja, musthaves zijn sowieso: - FireFTP - FireBug - Tamperdata / HTTP Headers (of zoiets). - Fasterfox - Stealther En dan nog een paar andere.
Zamir: Nog niet die addons gebruikt maar als jij het zegt ik probeer dan wel een keer uit Naja, musthaves zijn sowieso: - FireFTP - FireBug - Tamperdata / HTTP Headers (of zoiets). - Fasterfox - Stealther En dan nog een paar andere.
Arjan Member 10 nov 2009 #18 Heb ik ook vaker met firefox, dat sites die in mn bladwijzerwerkbalk staan ineens een ander favicon hebben.
Heb ik ook vaker met firefox, dat sites die in mn bladwijzerwerkbalk staan ineens een ander favicon hebben.
Luukvdo New member 11 nov 2009 #20 Had ik ook op de PC van mijn ouders, na een herinstallatie (die nodig was omdat de PC kut draaide) was het weg
Had ik ook op de PC van mijn ouders, na een herinstallatie (die nodig was omdat de PC kut draaide) was het weg