Wie heeft de 5 pt gewonnen

Caner

Held
met die ene idee verzenden
emo.gif

Dat horen jullie als alle acties er zijn.
yummie.gif

Er is niemand die letterlijk het idee heeft ingezonden, dus we moeten nog even bedenken wie we de punten geven.

Lennard:
yummie.gif

Er is niemand die letterlijk het idee heeft ingezonden, dus we moeten nog even bedenken wie we de punten geven.

iedereen 0,001

Remcoboy:

Lennard:
yummie.gif

iedereen 0,001

Jammer dat dat niet mogelijk is x=)

Rik

Eindbaas
Rogier:
alle actieve 0.01?

niet persoonlijk

Sebas bedoelde denk ik dat one2xs niet kan werken met 3 getallen achter de komma.

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard:
yummie.gif

diegene die de meeste ideeën heeft ingezonden
yummie.gif

Jurgen

Lid
Marjolein:

Lennard:
yummie.gif

yummie.gif

Jij dus.
emo.gif

Nee, geef dan de punten aan mensen die geen ideeën hadden.
emo.gif

Marjolein:

Lennard:
yummie.gif

yummie.gif

Dan denk jij dat jij wint, maar stiekem heb k meer inzendingen gedaan x=)

Grapje!

Marjolein

Miss Marjolein
van mij was ook maar een grapje hoor
biggrin.gif

Maar als ik een voorstel mag doen?
Aangezien er niet echt een idee is gebruikt vn 1 bepaald lid maar meer een combinatie van een aantal ideeën, is het dan misschien leuk dat jullie de 5 orgineelste inzendingen belonen? Zet 10 leuke ideeën in 1 topic op het forum en laat andere gebruikers stemmen via een poll, en beloon dan de 5 leukste met 1 punt, zo maak je 5 gebruikers blij
biggrin.gif

Marjolein:
biggrin.gif

Aangezien er niet echt een idee is gebruikt vn 1 bepaald lid maar meer een combinatie van een aantal ideeën, is het dan misschien leuk dat jullie de 5 orgineelste inzendingen belonen? Zet 10 leuke ideeën in 1 topic op het forum en laat andere gebruikers stemmen via een poll, en beloon dan de 5 leukste met 1 punt, zo maak je 5 gebruikers blij
biggrin.gif

Kan ook, we moeten even kijken hoeveel ideeën op ons uiteindelijke plan lijken.
Maargoed, eerst alle acties.
pompom.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard:

Marjolein:
biggrin.gif

biggrin.gif

Kan ook, we moeten even kijken hoeveel ideeën op ons uiteindelijke plan lijken.
Maargoed, eerst alle acties.
pompom.gif

het hoeven toch niet de ideeën te zijn die op die van jullie lijkt? gewoon 10 orginele, grappige of juist stompzinnige ideeën die wel 1 puntje waard zijn
yummie.gif
(L&R nomineren er allebei 3 en S&M nomineren er ieder 2 ofzo
yummie.gif
)

Ja maar als er 1 idee is ingezonden die vrij precies met ons idee overeenkomt (volgens mij niet, maar ken niet alle ideeën uit mn hoofd) dan is het een beetje flauw voor die persoon als we vervolgens de prijs aanpassen.

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard:
Ja maar als er 1 idee is ingezonden die vrij precies met ons idee overeenkomt (volgens mij niet, maar ken niet alle ideeën uit mn hoofd) dan is het een beetje flauw voor die persoon als we vervolgens de prijs aanpassen.
ja, maar dat was toch juist niet het geval, of heb ik het dan zo verkeerd begrepen? Als dat zo is dan slaat mijn voorstel idd nergens op...maar goed, we zien het vanzelf wel dan
smile.gif

Er was er geen een die precies overeenkomt, maar misschien wel min of meer.

Maarja, we zien het wel, maar in het topic stond dat het beste idee 5 punten waard zou zijn (niet het idee wat we uiteindelijk zouden gebruiken), dus ik denk niet dat je dat zo kunt omdraaien en de 5 beste / gekste / leukste ideeën 1 punt kunt geven. Maar eerst maar even de acties afwachten, met die punten komt het wel goed.

Bovenaan