WTF, waarschuwing voor te grote afbeelding..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mzuy

New member
Hier klopt geen basilicumpje van, naar mijn inzien. Mijn afbeelding-onderschrift was 200 PIXELS hoog.

Hier het bericht van Marjolein:
Het onderschrift mag maar 200px hoog zijn, de jouwe voldoet hier niet aan. Zou je deze dus aan willen passen? Alvast bedankt.

http://i53.tinypic.com/xpv6t2.png

420x200 pixels.

DIT MAG DAN TOCH GEWOON? rare mods hier seriously.

Jeffard

New member
mee eens ze mogen het best wel groter maken de sig ruimte
we.gif

Mzuy

New member
Dit pissed me gewoon echt hard off, maak ik hem ZOALS marjolein het wilt, VOLGENS de regels.
En dan krijg ik waarschuwing en een knip in me sig omdat die voor haar ogen GROTER lijkt.

Seriously ik houd me verder maar in voor ik rare capriolen ga uithalen hierzo.

Lennard kun je even reageren?
frown.gif

Azdin

New member
1 vraagje; toen je dat plaatje in je onderschrift had, stond daar onder ook MSN: blbla@live.nl?

Mzuy

New member
Azdinnn (link):
1 vraagje; toen je dat plaatje in je onderschrift had, stond daar onder ook MSN: blbla@live.nl?

Nee. Die ene .GIF afbeelding was 10 PX te groot. Ik veranderde hem uiteraard vrijwel 1 uur nadat het ultimatum werd opgelegt. Toen heb ik om goed in contact te blijven met klanten, maar mijn MSN er even onder gezet.

Lennard

Active member
Maak even een ticket hierover, het heeft geen zin om dat via het forum te doen.
Als hij echt 200px was dan heeft Marjolein het misschien verkeerd gezien of was er iets anders aan de hand. Als je een ticket maakt dan weet je het.

Maak je niet zo druk met dit warme weer; als je niks fout hebt gedaan dan halen we die warn weer weg natuurlijk.

Marjolein

Miss Marjolein
Even een uitleg van mijn kant ook voor andere leden die het soms niet snappen:

ten eerste heb ik het niet over de afbeelding maar over je onderschrift, dit betekend dus ALLES wat hier in staat. Je afbeelding mag idd 200px zijn maar als je hier tekst bij gaat zetten zit je dus over de 200px heen.

Ten 2e heeft hij geen procenten gehad alleen 2 PBjes met als uitleg dat als hij het zelf niet aanpast dat de beheerders dit dan doen met DE KANS dat je hier procentjes voor krijgt.

Als je de volgende keer nou een PB krijgt van me dat je onderschrift niet voldoet aan de regels en je bent het niet mee eens of je bent van mening dat ik het verkeerd heb, stuur me dan gewoon een PB terug en vraag om uitleg. Zo had dit misverstand voorkomen kunnen worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan