Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
quincy

Uitgebreid GPT script gezocht inruil voor uniek script.

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zoek een uitbreide GPT script inruil voor een uniek, uitgebreide script. (Voorbeeld op aanvraag waarde van boven de 500 euro.)

Ik post het niet bij aanvragen omdat ik geen punten ervoor geef.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eleky:
Wat voor soort script is het?

Een SMS script. Geen E 1,30 script. Deze is nergens te krijgen. voor demo pm je maar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sebas:
Jah geloof er niks van want je gaat dat dan echt niet ruilen tegen een GPT scriptje.

Dan geloof je het niet, er zijn zat mensen die er wel geintereseert zijn (Succes met meisjes flirten @ one2xs smiley )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Quincy:
Sebas:
Jah geloof er niks van want je gaat dat dan echt niet ruilen tegen een GPT scriptje.

Dan geloof je het niet, er zijn zat mensen die er wel geintereseert zijn (Succes met meisjes flirten @ one2xs smiley )

en zeker de dingen die ik gescript heb ook zeker gebruikt
en het script zal zeker geen waarde van 500 eur hebben want je kan zelf niet eens goed scripten waardoor je het aan andere vroeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb altijd goede deal met quincy hoor!
Nu weer.
Ik kreeg er 1 domein voor(smskoning.eu) en 3 scripts(nextex.nl, smsjevoorjou.nl, yosms.nl)
dus goede dealsmiley
overigens voor ivo en remco: niet het clickandearn script maar het script wat ik zelf had gekochtsmiley
dus niet met belspel enz.

kenzo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites