mitchels 0 Geplaatst 25 november 2008 De site lag er uit Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ruben 0 Geplaatst 25 november 2008 Ja, we zijn natuurlijk nog niet helemaal open en zijn bezig met wat kleine dingetjes tweaken Daardoor kan het zijn dat de site er af en toe eventjes uitligt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mitchels 0 Geplaatst 25 november 2008 Owke, gaat Merlin het trouwens vrijdag onthullen op GHED? Dat jullie bestaan? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 25 november 2008 Jup. ^^ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mitchels 0 Geplaatst 25 november 2008 Nice, hopelijk lopen alle leden over Ik maak wel reclame via diverse promotie sites voor jullie, kan ik dit nu al doen of pas vrijdag? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
merlin 0 Geplaatst 25 november 2008 Via een mooie post, en ik ga denk ik even barak obama citeren Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 25 november 2008 Merlin: Via een mooie post, en ik ga denk ik even barak obama citeren Ja, bereid het maar vast goed voor. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mitchels 0 Geplaatst 25 november 2008 Ik maak wel reclame via diverse promotie sites voor jullie, kan ik dit nu al doen of pas vrijdag? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ruben 0 Geplaatst 25 november 2008 Mitchels: Nice, hopelijk lopen alle leden over Ik maak wel reclame via diverse promotie sites voor jullie, kan ik dit nu al doen of pas vrijdag? Liever wachten tot vrijdag Met promotiesites bedoel je hoop ik niet sites als dutchleader? Dit vind Google Adsense namelijk niet zo leuk Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mitchels 0 Geplaatst 25 november 2008 ik bedoelde wel zulke sites. Dan doe ik het wel niet. Ik kan denk ik wel een link laten plaatsen op 2v.be Daar hebben we 5000 bezoekers per maand. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
merlin 0 Geplaatst 25 november 2008 Mitchels: Ik kan denk ik wel een link laten plaatsen op 2v.be Daar hebben we 5000 bezoekers per maand. Haha dat klinkt goed Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ruben 0 Geplaatst 25 november 2008 Mitchels: ik bedoelde wel zulke sites. Dan doe ik het wel niet. Ik kan denk ik wel een link laten plaatsen op 2v.be Daar hebben we 5000 bezoekers per maand. Klinkt goed, zouden we erg fijn vinden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
gratis 0 Geplaatst 25 november 2008 Leuk dat jullie vrijdag echt officieel gaan beginnen. Ik merkte idd ook al op dat de site er eventjes uitlag, maar heb gelukkig hier ook het een en ander te doen (nieuw sms script systeem, compleet gratis smsen enzow). Wat is 2v.be trouwens voor site Mitchels? Een blog met allemaal losse blogjes (zoals startpagina sites) of gewoon een enkele blog? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mitchels 0 Geplaatst 25 november 2008 Het is een site waar de admin en ik, volledige films posten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mitchels 0 Geplaatst 26 november 2008 Ruben: Mitchels: ik bedoelde wel zulke sites. Dan doe ik het wel niet. Ik kan denk ik wel een link laten plaatsen op 2v.be Daar hebben we 5000 bezoekers per maand. Klinkt goed, zouden we erg fijn vinden Admin is er nu mee bezig Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ruben 0 Geplaatst 26 november 2008 Greats, thanks Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mitchels 0 Geplaatst 26 november 2008 Jullie staan er nu op Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
merlin 0 Geplaatst 26 november 2008 Mitchels: Jullie staan er nu op Nice! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ruben 0 Geplaatst 26 november 2008 http://www.one2xs.com/linkpartners Je staat hier ook al Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mitchels 0 Geplaatst 26 november 2008 THX man, de bezoekers gaan goed bij ons Vandaag al 270 unieke Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites