Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
mikeb

Recordpoging "Online Gebruikers"

Aanbevolen berichten

Marjolein (link):
Jesse (link):

edit:
Ik zie dat de datum al was aangepast.
dat zie ik ook nu...lekker zeg, ik heb mijn aantal gebaseerd op een zaterdag en niet op een zondag. Is niet echt eerlijk tegenover diegene die een aantal hebben gezegd voor de datum wijziging.
(niet dat ik die punten perse wil winnen maar ik wil het aantal gewoon goed hebben smiley)
was 1 seconde voor jouw reactie al gewijzigd smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sjoerd (link):
ik heb gisteren 3 oktober mijn bericht met aantal gepost en vandaag 4 oktober is het bericht van de TS gewijzigd...is een erg lange 1 seconde dan smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marjolein (link):
Sjoerd (link):
ik heb gisteren 3 oktober mijn bericht met aantal gepost en vandaag 4 oktober is het bericht van de TS gewijzigd...is een erg lange 1 seconde dan smiley
Zie ook #248497. En het 1e bericht is vaker gewijzigd, omdat de TS namen moest toevoegen met het gekozen getal

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gisteren, 3 oktober, om 19:21:20 is de datum veranderd. Marjolein heeft haar bericht om 19:23:19 geplaatst. Ze had het dus wel kunnen zien, maar er zat maar 2 minuten tussen.

Zo, misverstand verholpen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
oke, dan neem ik mijn woorden terug, maar ik had niet gezien dat de datum veranderd was totdat ik het bericht van Jesse las.
Ik laat mijn 39 gebruikers dan maar gewoon staan...op goed geluk smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
er waren er net al 35 online smiley
dat halen we met niet al te veel moeite denk ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien leuk dat als je het goed gokt dat je dan aanwezig moet zijn anders krijg je de prijs niet smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik doe mee, ik denk dat er 52 gebruikers online gaan zijn(met mij erbij), misschien zelfs nog meer omdat iedereen wil kijken naar de recordpoging....

@Erik: 666 meen je dat??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen