Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
sebas

Plaats je bureau topic

Aanbevolen berichten

Gast
Robinkoch (link):
Waarom hang je ooit 2 verschillende schermen aan 1 beugel? Ik zou me dood ergeren aan het hoogteverschil...smiley

Omdat dit hoogteverschil miniem is, het is niet eens een centimeter.

toevoeging op 30 april 2016, 18:48:18:
Btw het zijn beide de zelfde schermen, een is er alleen een half jaartje ouder. Ik ga echt niet een perfect scherm weg flikkeren omdat ie een halve centimeter hoger is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nieuw bureau en vers geschilderde muur smiley nog een beetje leeg maar dat komt wel goed, hij is in ieder geval 2x zo groot als mijn vorige bureau smiley

Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ook 1e keer dat ik in dit topic schrijf smiley

Plaatje
Plaatje
Klik om de spoiler te openen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor
Plaatje

Tijdens
Plaatje

Na
Plaatje

Morgen neem ik dubbelzijdig tape mee om de verlengsnoeren aan de zijkant te plakken van me bureau en een kabelgootje om de kabels van het linker bureau in te leggen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Voor
Afbeelding

Tijdens
Afbeelding

Na
Afbeelding

Morgen neem ik dubbelzijdig tape mee om de verlengsnoeren aan de zijkant te plakken van me bureau en een kabelgootje om de kabels van het linker bureau in te leggen smiley

Welke laptop is dat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):
Luuko (link):
Voor
Afbeelding

Tijdens
Afbeelding

Na
Afbeelding

Welke laptop is dat?

Asus F555L

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurgen (link):
Jelle (link):
Zo, nu is hij in ieder geval een beetje opgevuld smiley

Afbeelding

Je mag je benen wel dicht bij elkaar houden zo, of lijkt het maar heel klein?smiley

Iets meer dan een halve meter smiley en ik ben niet zo dik dus dat past makkelijk smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Jurgen (link):
Jelle (link):

Afbeelding

Je mag je benen wel dicht bij elkaar houden zo, of lijkt het maar heel klein?smiley

O hij is zelf ook klein smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelle (link):
Jurgen (link):
Jelle (link):

Afbeelding

Iets meer dan een halve meter smiley en ik ben niet zo dik dus dat past makkelijk smiley

Dat is echt smal dan!smiley
Pas maar op dat je niet onvruchtbaar wordt.smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurgen (link):
Jelle (link):
Jurgen (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Lijkt me ook totaal niet fijn zitten smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurgen (link):
Jelle (link):
Jurgen (link):

Haha smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik snap nog altijd niet hoe jullie bureau altijd zo netjes kan zijn als hij op de foto gaat xD als ik mijn bureau op one2xs zet dan schrikken jullie je kapot van de rommel smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keffe (link):
Ik snap nog altijd niet hoe jullie bureau altijd zo netjes kan zijn als hij op de foto gaat xD als ik mijn bureau op one2xs zet dan schrikken jullie je kapot van de rommel smiley

Ik ben ook lichtelijk verbaasd ja, als ik mijn bureau zie is het niks vergeleken bij die van hen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keffe (link):

Voor ik een foto maak ruim ik mijn burea altijd een beetje op. En ik heb altijd geleerd:
Herrie in de klas = Herrie in je hoofd.

En dat is ook toepasbaar op je werkplek.
Rommel op je bureau = Rommel in je hoofd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Tessa (link):
Keffe (link):

Ik ben ook lichtelijk verbaasd ja, als ik mijn bureau zie is het niks vergeleken bij die van hen.

ik heb een opruim OCD smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Tessa (link):
Keffe (link):

Ik ook, maar mijn bureau staat toch echt altijd vol:
boxen, beeldscherm, klein sieradenkistje, 2 pennenbakjes 1 met borstel, elastiekjes e.d. en de andere met pennen, schaar, potloden e.d.

Nu staat ie wat voller omdat er spullen voor de vakantie opstaan die nog ingepakt moeten worden tho en ik heb eigenlijk altijd wel losse papieren of mn agenda of zo op mn bureau liggen. Ik vind dat vrij onopgeruimd als ik sommige bureaus hier zie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Sevvlor (link):
Tessa (link):

boxen, beeldscherm, klein sieradenkistje, 2 pennenbakjes 1 met borstel, elastiekjes e.d. en de andere met pennen, schaar, potloden e.d.

Nu staat ie wat voller omdat er spullen voor de vakantie opstaan die nog ingepakt moeten worden tho en ik heb eigenlijk altijd wel losse papieren of mn agenda of zo op mn bureau liggen. Ik vind dat vrij onopgeruimd als ik sommige bureaus hier zie.

Bij mij zijn het vooral papiertjes, snoep papiertjes, water flesjes etc smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keffe (link):
Tessa (link):
Sevvlor (link):

Bij mij zijn het vooral papiertjes, snoep papiertjes, water flesjes etc smiley

Oh nee mn water flesjes bewaar ik tegenwoordig netjes op mn nachtkastje smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen