jelle 0 Geplaatst 31 januari 2017 Zo, mooie toevoeging, een koffie apparaat Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tessa 0 Geplaatst 31 januari 2017 Jelle (link): Zo, mooie toevoeging, een koffie apparaat Klik om afbeelding tonen Drink je zoveel koffie dan? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 31 januari 2017 Tessa (link): Klik om eerdere quotes te tonen Jelle (link): Zo, mooie toevoeging, een koffie apparaat Klik om afbeelding tonen Drink je zoveel koffie dan? Valt wel mee, maximaal 2 per dag. Het is meer een hebbe dingetje omdat hij automatisch koffie zet wanneer ik op moet staan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 1 februari 2017 Ik zal deze week eens een nieuwe foto maken van mijn bureau. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robinkoch 0 Geplaatst 1 februari 2017 Jelle (link): Klik om eerdere quotes te tonen Tessa (link): Jelle (link): Zo, mooie toevoeging, een koffie apparaat Klik om afbeelding tonen Drink je zoveel koffie dan? Valt wel mee, maximaal 2 per dag. Het is meer een hebbe dingetje omdat hij automatisch koffie zet wanneer ik op moet staan Ziet er ook best wel gaaf uit op het bureau! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mounssif 0 Geplaatst 28 april 2017 Hierzo !! Klik om de spoiler te openen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 28 april 2017 Mounssif (link): Hierzo !! Klik om de spoiler te openen Misschien is het handiger om one2xs op je scherm te zetten ipv te blurre. toevoeging op vrijdag 28 april 2017, 12:33:33: Rik (link): Ik zal deze week eens een nieuwe foto maken van mijn bureau. 2,5 maand geleden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mounssif 0 Geplaatst 28 april 2017 Staat op de eerste scherm Tendmex (link): Klik om eerdere quotes te tonen Mounssif (link): Hierzo !! Klik om de spoiler te openen Misschien is het handiger om one2xs op je scherm te zetten ipv te blurre. toevoeging op vrijdag 28 april 2017, 12:33:33: Klik om eerdere quotes te tonen Rik (link): Ik zal deze week eens een nieuwe foto maken van mijn bureau. 2,5 maand geleden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
thom 0 Geplaatst 28 april 2017 Vind je dat fijn, je toetsenbord op een verhoging? o.O (een doos?) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mounssif 0 Geplaatst 28 april 2017 Thom (link): Vind je dat fijn, je toetsenbord op een verhoging? o.O (een doos?) Is nog de doos verpakking van de toetsenbord, vind dat net iets te laag hahah Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 28 april 2017 Mounssif (link): Staat op de eerste scherm Klik om eerdere quotes te tonen Tendmex (link): Mounssif (link): Hierzo !! Klik om de spoiler te openen Misschien is het handiger om one2xs op je scherm te zetten ipv te blurre. toevoeging op vrijdag 28 april 2017, 12:33:33: Rik (link): Ik zal deze week eens een nieuwe foto maken van mijn bureau. 2,5 maand geleden Dus dat kan niet op beide schermen, dus moet je het blurre? toevoeging op vrijdag 28 april 2017, 13:22:25: Mag ook Google ofzo zijn hoor. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
thom 0 Geplaatst 28 april 2017 Tendmex (link): Klik om eerdere quotes te tonen Mounssif (link): Staat op de eerste scherm Tendmex (link): Mounssif (link): Hierzo !! Klik om de spoiler te openen Misschien is het handiger om one2xs op je scherm te zetten ipv te blurre. toevoeging op vrijdag 28 april 2017, 12:33:33: Rik (link): Ik zal deze week eens een nieuwe foto maken van mijn bureau. 2,5 maand geleden Dus dat kan niet op beide schermen, dus moet je het blurre? toevoeging op vrijdag 28 april 2017, 13:22:25: Mag ook Google ofzo zijn hoor. wat maakt het nou uit joh Mounssif (link): Klik om eerdere quotes te tonen Thom (link): Vind je dat fijn, je toetsenbord op een verhoging? o.O (een doos?) Is nog de doos verpakking van de toetsenbord, vind dat net iets te laag hahah Ik krijg echt handkramp als ik er al naar kijk Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 29 april 2017 Mounssif (link): Hierzo !! Klik om de spoiler te openen Zeker multifunctional papier Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robinkoch 0 Geplaatst 3 mei 2017 Zal morgen eens een foto maken van mijn nieuwe setup :-) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 4 juni 2017 Voor mijn verjaardag een monitorsteun gekregen Tijdje terug al gemonteerd: Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 4 juni 2017 Luuko (link): Voor mijn verjaardag een monitorsteun gekregen Tijdje terug al gemonteerd: Klik om afbeelding tonen Fap je zo veel? Al die WC-rollen?! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kitnkiller 0 Geplaatst 8 juni 2017 Luuko (link): Voor mijn verjaardag een monitorsteun gekregen Tijdje terug al gemonteerd: Klik om afbeelding tonen Heb dezelfde trust speakers Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 8 juni 2017 Sevvlor (link): Klik om eerdere quotes te tonen Luuko (link): Voor mijn verjaardag een monitorsteun gekregen Tijdje terug al gemonteerd: Klik om afbeelding tonen Fap je zo veel? Al die WC-rollen?! Had een vet idee om wcrol piramide te bouwen Maar heb ze toch maar weggefklikkert Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ralphh 0 Geplaatst 21 juni 2017 toevoeging op donderdag 22 juni 2017, 00:47:40: Cable management moet nog deels gefixt worden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
julian 0 Geplaatst 22 juni 2017 Ralphh (link): Klik om afbeelding tonen toevoeging op donderdag 22 juni 2017, 00:47:40: Cable management moet nog deels gefixt worden Welke schermen van Dell zijn dat? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ralphh 0 Geplaatst 22 juni 2017 Julian (link): Klik om eerdere quotes te tonen Ralphh (link): Klik om afbeelding tonen toevoeging op donderdag 22 juni 2017, 00:47:40: Cable management moet nog deels gefixt worden Welke schermen van Dell zijn dat? U2414H Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 0 Geplaatst 16 augustus 2017 Als ik me het goed herinner had je eerst toch een laptop op een standaard? Is daar nu dat mooie scherm voor in de plaats gekomen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ralphh 0 Geplaatst 16 augustus 2017 Jordy (link): Als ik me het goed herinner had je eerst toch een laptop op een standaard? Is daar nu dat mooie scherm voor in de plaats gekomen? Volgens mij is zijn hele setup vervangen. Jelle heeft een PC gebouwd als ik het mij nog goed herinner. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 0 Geplaatst 16 augustus 2017 Ralphh (link): Klik om eerdere quotes te tonen Jordy (link): Als ik me het goed herinner had je eerst toch een laptop op een standaard? Is daar nu dat mooie scherm voor in de plaats gekomen? Volgens mij is zijn hele setup vervangen. Jelle heeft een PC gebouwd als ik het mij nog goed herinner. Ooh inderdaad dat was volgens mij Jelle! Het scherm ziet er mooi uit op de foto Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites