wereldhotel 0 Geplaatst 6 december 2008 Jongens wil iedereen zich aanmelden op: http://www.one2xs.com/doe?user=223&id=15 Gedaan? Stuur dit terug in het topic: IP Adres: Jou link: Dan meld ik je ook aan op joun link Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kjeld 0 Geplaatst 6 december 2008 Wat heeft dit voor nut? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
wereldhotel 0 Geplaatst 6 december 2008 Dan heeft iedereen wat punten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
merlin 0 Geplaatst 6 december 2008 Je kan maar 1x per ip aanmelden, en niet 1x per user... Heeft totaal geen zin dit helaas... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kjeld 0 Geplaatst 6 december 2008 Je kan ook gewoon je eigen doe advertentie invullen hoor Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
wereldhotel 0 Geplaatst 6 december 2008 Merlin: Je kan maar 1x per ip aanmelden, en niet 1x per user... Heeft totaal geen zin dit helaas... Dat geld toch aleen bij diegene die je al hebt gehad? En ik heb julie nog niet gehad. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
wereldhotel 0 Geplaatst 6 december 2008 Staat er bij julie doe advententies ook wereldoorlog ofzow? Die is van mij Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kjeld 0 Geplaatst 6 december 2008 Nope, ieder ip wat op een advertentie klikt/doet, wordt geregistreerd, en er kan maar 1 keer geklikt worden per ip-adres Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
wereldhotel 0 Geplaatst 6 december 2008 Kan wel ik zie net dat merlin en nog iemand zich aanhebbebgemeld Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebas 0 Geplaatst 6 december 2008 Jah maar die worden afgekeurd omdat ze hier al aangemeld zijn Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebas 0 Geplaatst 6 december 2008 Wereldhotel: Ik weet niet of dit zeker is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 6 december 2008 Worden toch afgekeurd, maar succs. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites