Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
shahiem

HogwartsCastle - a New Harry Potter RPG

Aanbevolen berichten

Je kan beter ochtendprofeet gewoon nieuwsbrief noemen op de registratie pagina, zo zou er wel eens iemand kunnen gaan klagen bij die organisatie die spam controleert of bij msn en die zouden wel eens kunnen zorgen dat het niet aankomt ofzo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Alemaalte (link):
Je kan beter ochtendprofeet gewoon nieuwsbrief noemen op de registratie pagina, zo zou er wel eens iemand kunnen gaan klagen bij die organisatie die spam controleert of bij msn en die zouden wel eens kunnen zorgen dat het niet aankomt ofzo.

Uhm, dat is dus het nuttelooste dat ik ooit heb gehoord?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou Erik, dat ben ik totaal niet met je eens. Sommige kinderen weten niet wat de Ochtendprofeet is, en zouden dus niet weten dat ze eens in de zoveel tijd een mail van HogwartsCastle kunnen krijgen. Je kan hiervoor een hoge boete krijgen aangezien het duidelijk moet zijn dat de gebruiker een email kan ontvangen van de desbetreffende site.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je moet standaard uitgeschreven zijn bij de registratie. Je móet een aanvinkmogelijkheid hebben. (En die moet afgevinkt staan als ie op de reg-pagina komt.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toestemming
Andere mensen die u uw mail wilt sturen moeten daar expliciet toestemming voor hebben verleend. Ze hebben zich bijvoorbeeld zelf opgegeven met hun emailadres voor hun nieuwsbrief en eventuele aanbiedingen. Om van elk risico gespaard te blijven kunt u ook voor de optie ‘double opt-in’ kiezen. Dat betekent dat er eerst een mailtje wordt gestuurd naar het opgegeven mailadres met daarin een bevestigingslink. Als er niet op de bevestigingslink wordt geklikt, komen nieuwe nieuwsbriefabonnees ook niet op uw mailinglijst. Zo bent u verzekerd dat de mailadressen juist zijn. Double opt-in is niet verplicht maar ik kan het wel aanraden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Shahiem (link):
Tom (link):
Het is wel een mooie site, maar ik vind dit toch wel aardig dicht bij reclame komen.

Succes met je site in ieder geval, misschien dat ik nog lid word.

Nog even een ding:
Heb jij wel rechten op de plaatjes van Harry Potter?

Als je kijkt naar Klammfels.nl, HarryPottertimes.com. Waarom zou ik dan de plaatjes niet mogen gebruiken.smiley

De plaatjes zijn eigendom van de maker van de films van Harry Potter, dus ik denk dat je daar geen rechten op hebt.

Sorry voor de late post, als dit niet mag, zeg het me dan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen