Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Lennard

[centraal] Ajaxbugs

Aanbevolen berichten

smiley als je een bericht edit (en dan wel in dat ajax modus ding) en een grapjas post een ander bericht is gewoon alles weg smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zie dat als je een nieuw bericht typt en je klikt op voorbeeld dat je dan zon lightbox-achtig voorbeeld krijgt. Maar als je voorbeeld veel karakters bevat past deze niet helemaal in het scherm en dan kan je ook niet naar beneden scrollen. Beetje onhandig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Klopt het dat een aantal functies (zoals editten) niet meer werkt? smiley

Ik krijg dat het tijdelijk is uitgeschakeld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb weer een 1malige fout:
Quote:
Parse error: syntax error, unexpected $end, expecting , or ; in /home/one2apps/domains/one2xs.com/public_html/includes/ajaxfuncties.php on line 398

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet of je het al weet, maar als je uitlogd en dan probeert te posten krijg je de foutmelding: "Geen output contacteer ... " misschien veranderen naar: "U bent niet ingelogd. Log in om een bericht te plaatsen."

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien is dit al gepost maar,
Als je een bericht post en je hebt je MSN in je onderschrift laat hij die niet zien smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
af en toe krijg ik deze error

Codeblok:
1
Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/one2apps/domains/one2xs.com/public_html/includes/ubb.cls.php on line 1562

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luukvdo (link):
Dat is als er iets geupload wordt, die hoef je niet te melden

Het is een anderen melding / script als hierboven vandaar dat ik het toch maar even posten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bug gevonden smiley
Als je met AJAX de laatste post van een pagina post en daarna word er weer gepost en je drukt op dat mapje wordt je naar de pagina voor degene die je moet hebben gestuurd (dus naar de pagina waar jouw post als laatste staat)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stel je voor: er zijn 14 berichten op een pagina. Jij post via Ajax het 15e bericht en je gaat verder kijken op het forum. Iemand anders plaatst een bericht in dat topic wat dus op een nieuwe pagina komt. Jij klikt op dat mapje voor de topicnaam (om naar de eerste ongelezen post te gaan). In plaats van dat je doorgestuurd wordt naar die nieuwe pagina wordt je doorgestuurd naar de pagina waar jij via Ajax dat laatste bericht hebt geplaatst.

Duidelijk? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja volgens mij snap ik hem wel smiley maar is dat nu niet zo dan?
de berekendingen worden allemaal hetzelfde gedaan enzo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb er ook een denk ik: Als je een bericht aan het typen bent in snel reageren met Ajax aan, dat als je dan op voorbeeld klikt het balkje waar normaal het voorbeeld in hoort te staan leeg is. Heel soms staat er echter wel gewoon een bericht in.

Zoiets:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op de een of andere manier word ik doorgestuurd naar de verkeerde pagina als ik het 15e bericht op een pagina post smiley

@Gunshot: staat er dan een raar teken in je bericht?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
En als je een paar keer op Voorbeeld klikt, blijft het dan leeg of verschijnt ie af en toe wel?

Ik heb echt spijt dat ik met die ajax dingen begonnen ben. smiley Ik denk oh leuk, maak ik ff op een dolle middag. smiley...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen