smiegles 0 Geplaatst 18 november 2010 Ik schakel je uit hoor Iedeetje Mods van forum Rode naam Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 18 november 2010 @Reinier ja die ga ik gebruiken. Die eerste (waar je wat moest aanpassen ) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
reins 0 Geplaatst 18 november 2010 Milan (link): @Reinier ja die ga ik gebruiken. Die eerste (waar je wat moest aanpassen ) Ah Oja een idee; Rangen/achtergronden voor je profiel kopen met een belletje; 1,30 euro. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 18 november 2010 @Reinier, nah geen goed idee. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
reins 0 Geplaatst 18 november 2010 Hmmm, dan bouw ik dat zelf wel in E: Antwoord Reinier (link): Maar is het mogelijk om dingen uit/aan te zetten? Zou leuk zijn!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
smiegles 0 Geplaatst 18 november 2010 Extra idee mensen met meer dan 200Post Blauwe naam Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
reins 0 Geplaatst 18 november 2010 Hmm dan zou ik rang nemen ipv kleuren naam Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 18 november 2010 Reinier (link): Maar is het mogelijk om dingen uit/aan te zetten? Zou leuk zijn!! Ja dat gaat nog komen voor: Forum, shoutbox. Nog andere dingen die uitgezet moeten kunnen worden? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
reins 0 Geplaatst 18 november 2010 Uhm.. neh weet niet.. Forum in/uit schakelen misschien voor updates.. En nog 1 ding; dat mensen hun eigen editor voor het forum posten kunnen kiezen. Bijvoorbeeld CKEditor (http://ckeditor.com/) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 18 november 2010 @Reinier dat gaat weer lastig worden.. Ik heb gewoon een paar ubb buttons. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
reins 0 Geplaatst 18 november 2010 Ah ok, das ook nice Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 18 november 2010 --ER GAAT GELOOT WORDEN!!!-- Uitslagen bekend........ xjessexTekineorDianReinierSmiegels Gefeliciteerd!, Stuur me een pb met je ip adres. Voor degene die denken dat het niet eerlijk was: http://eeros.nl/loten.php Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
rogier 0 Geplaatst 18 november 2010 Milan (link): --ER GAAT GELOOT WORDEN!!!-- Uitslagen bekend........ xjessexTekineorDianReinierSmiegels Gefeliciteerd!, Stuur me een pb met je ip adres. Voor degene die denken dat het niet eerlijk was: http://eeros.nl/loten.php Ik kom op andere uit. joking Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robertt 0 Geplaatst 18 november 2010 Ja hij heeft gewoon de 1e 5 gekozen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
wiitse 0 Geplaatst 19 november 2010 Shit! Ik ben niet gekozen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
smiegles 0 Geplaatst 19 november 2010 Bam xjessex wel je IP naar hem sturen voor als je het vergeten bent Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 19 november 2010 Hij heeft mijn ip wel van andere dingen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
smiegles 0 Geplaatst 19 november 2010 Oke wanneer mogen we testen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
reins 0 Geplaatst 19 november 2010 Yeey Zie pb. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
smiegles 0 Geplaatst 19 november 2010 Ik heb geen PB gekregen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ordian 0 Geplaatst 19 november 2010 Reinier (link): Yeey Zie pb. Smiegles (link): Ik heb geen PB gekregen? Hij had het tegen Milan :-) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
smiegles 0 Geplaatst 19 november 2010 Mijn fout Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
reins 0 Geplaatst 19 november 2010 Haha ja inderdaad, maar hij is offline nu Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
smiegles 0 Geplaatst 19 november 2010 hoezo Inderdaad ^^ is niet van zelf sprekend he Ideetje Poll bij nieuws Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites