Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
ralphh

Modeltreinen #1

Aanbevolen berichten

Dus ben eruit;

Ik koop een MDF plaat van 195cm bij 97cm en ik koop 2x 210cm vuren geschaaft hout, van dat geschaaft hout kan ik 4 poten maken van 105cm lang.

Nu nog op de kamer zelf de zware TV weghalen (geen idee hoe ik dit ga oplossen), het hout ophalen en laten zagen daar, vervoer regelen (me moeder wil natuurlijk weer nietsmiley), de tafel in elkaar zetten en ook nog een baan verzinnen.

En later komt er misschien nog een plaat boven op zodat ik dus 2 verdiepingen heb

toevoeging op 15 augustus 2014, 15:29:45:
Hoe verzinnen jullie banen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylanh (link):
Dus ben eruit;

Ik koop een MDF plaat van 195cm bij 97cm en ik koop 2x 210cm vuren geschaaft hout, van dat geschaaft hout kan ik 4 poten maken van 105cm lang.

Nu nog op de kamer zelf de zware TV weghalen (geen idee hoe ik dit ga oplossen), het hout ophalen en laten zagen daar, vervoer regelen (me moeder wil natuurlijk weer nietsmiley), de tafel in elkaar zetten en ook nog een baan verzinnen.

En later komt er misschien nog een plaat boven op zodat ik dus 2 verdiepingen heb

Je moet er even een camera op richten en elke keer als je bezig gaat aanzetten, leuke video, ook voor jezelf.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyt (link):
Dylanh (link):
Dus ben eruit;

Je moet er even een camera op richten en elke keer als je bezig gaat aanzetten, leuke video, ook voor jezelf.

Livestream smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyt (link):
Dylanh (link):
Dus ben eruit;

Of timelapse, is ook altijd leuk om te zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben ondertussen nog niet begonnen aan mijn baan. Wordt niks denk ik in dit huis

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zou een perfecte plek hebben.
De hele zolder bij ons staat leeg en er komt nooit iemand.
Maar ik vind het een te dure hobby

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dikke dikke dikke bump maar ben sinds een aantal weken weer bezig met mijn modeltreinen smiley
Deze 2 zijn afgelopen dagen binnen gekomen bij mij thuis smiley

Plaatje

Nu het plan om in de loop van komende maand de NS Traxx te halen die gebruikt wordt bij de NS voor de Intercity Direct op de HSL tussen Schiphol - Rotterdam - Breda als ik het goed heb.

Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ralphh (link):
Nu het plan om in de loop van komende maand de NS Traxx te halen die gebruikt wordt bij de NS voor de Intercity Direct op de HSL tussen Schiphol - Rotterdam - Breda als ik het goed heb.

Klik om afbeelding tonen

Deze wordt ook gebruikt voor de Intercity Eindhoven - Den Haag centraal via de HSL.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Deze wordt ook gebruikt voor de Intercity Eindhoven - Den Haag centraal via de HSL.

Dat klopt inderdaad :-) Hier zit ik zelf namelijk in als ik naar Tilburg reis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen