Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
heavenh

Runescape account [CB 107]

Aanbevolen berichten

Bij nader inzien, ik doe geen zaken meer met jou.
Verder is t vrij om te onderhandelen, en ik vind tussenpersonen best.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
@Henkkoekje, ik weet niet hoe dom je kan zijn. Vele one2xsers zeggen dat jij een scammer bent. Niet te vertrouwen etc.
De verkoper mag uit zichzelf boden gaan afwijzen, met name als jij geen tussenpersoon wil.
Dus waarom kan je zieligerd zeggen? Je wilt er nog wel 16 punten voor geven, dan ga je toch geen zieligerd zeggen?
Iedereen heeft het recht boden af te wijzen, dus met name ook die van jouw.
Dat lijkt me wel vanzelfsprekend, en een nieuweling hoeft helemaal niet eerst dingen te doen bijvoorbeeld.
Misschien heeft iemand hier 10.000 posts, en is niet te vertrouwen, en iemand met 1 posts hier wel.
Bij deze hoop ik dat jij je laatste procenten krijgt.

Met vriendelijke groet,

Rick

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja ik keek net al op zn profiel en zag dat hij 95% had, dat gaf voor mij de doorslag om niet met hem te onderhandelen.

Bieden/onderhandelen staat vrij smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
@Heavenh: Dat ligt eraan hoe hij die procenten kreeg. Ik heb al mijn procenten gekregen door spam (dubbelpost, erop ingaan) en 1x door iets aanbieden waar ik geen licentie voor had (wat ik eigenlijk wel had).
Maar volgens mij heeft Henkkoekje al eens een ban hier gehad, dus ik raad je af om met hem te gaan onderhandelen.

Quote:
rick voel je je nu stoer?

laat dan allemaal maar geenzin in ban

Ja, nu voel ik me stoer. Nu goed?
Ik vertel je gewoon in duidelijke woorden en zinnen hoe jij met je gedrag om moet gaan. Zo krijg jij je laatste procenten niet, en kunnen wij weer normaal tegen doen.
Overigens heb ik de post van jouw gereport met de reden "Loopt uit tot ruzie, met name door Henkkoekje".
Zo krijg je heus wel je laatste procenten, alsof dat jouw doelstelling was.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Henk het lijkt me handig om dit Topic eventueel te verlaten en verder te gaan met een ander topic.

De starter wilt je het account niet verkopen,
Dus je kan niet meer bieden erop,
En erover door zeuren heeft geen zin.

En daarom nu,
smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heavenh (link):
Bij nader inzien, ik doe geen zaken meer met jou.
Verder is t vrij om te onderhandelen, en ik vind tussenpersonen best.
Waarom niet een Mod als tussenpersoon?
Ruikt verdacht..

smileysmileysmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Henkkoekje heeft bij deze een ban, waarom weet ik niet. Maar ik kon ook al geen zaken met hem doen. Anyways hoeveel wil je voor het accountje hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen