Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
habgallery

direct admin werkt traag :x

Vraag

Aanbevolen berichten

• 0
server 2 zeker?
er zijn geloof ik weer problemen met deze server dus even afwachten wanneer dit opgelost is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
is er ook een mogelijkheid om tegen een vergoeding de server over te plaatsen naar server 1? Want zo kan ik geen website draaien, als elke avond de server eruit ligt..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Ik snap dat het frustrerend is, maar overdrijven is ook een kunst. Hij heeft nog nooit problemen gehad, je zult bij elke hoster wel eens problemen hebben.

Server wordt nu gereboot en de hoster kijkt er weer naar als hij thuis is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard (link):
Ik snap dat het frustrerend is, maar overdrijven is ook een kunst. Hij heeft nog nooit problemen gehad, je zult bij elke hoster wel eens problemen hebben.

Server wordt nu gereboot en de hoster kijkt er weer naar als hij thuis is.
Hij zou er gisteravond ook al naar kijken dacht ik..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Ja, maar ik betaal hiervoor. En dit is nu al een week aan de gang?
Je kunt toch geen website draaien op een betaalde host die er elke avond uitligt? Ik overdrijf totaal niet als ik zeg dat het gewoon hoogstens irritant is. We lopen gewoon bezoekers mis zo.

-Bengt

EDIT: jawel hoor, de server ligt er weer uit. Weer een hele avond geen bezoekers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Ik weet niet wat voor pakket je hebt maar als je een medium pakket hebt dat 15 punten kost (15-20 euro) voor een heel jaar vind ik dat je niet moet zeuren als de server er af en toe af ligt. Dit is namelijk echt geen geld voor hosting

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Dan moeten jullie niet van die hosts aanbieden? Een betaalde host hoort gewoon goede kwaliteit te leveren? of begrijp ik het verkeerd?

Dat is hetzelfde als dat je zegt: Meneer de trein is weer eens uitgevallen! en dan zegt de man: Ja, maar jij hebt ook een kortingskaart, dus dan moet je niet zeuren.

-Bengt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Bengt (link):
Dan moeten jullie niet van die hosts aanbieden? Een betaalde host hoort gewoon goede kwaliteit te leveren? of begrijp ik het verkeerd?

Dat is hetzelfde als dat je zegt: Meneer de trein is weer eens uitgevallen! en dan zegt de man: Ja, maar jij hebt ook een kortingskaart, dus dan moet je niet zeuren.

-Bengt

Stap dan over naar een andere host smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Bengt (link):

-Bengt

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat het kan gebeuren dat de server het soms niet doet. Dat dit nu steeds achter elkaar gebeurd is erg vervelend maar erg lijkt gewoon een rotte appel actief te zijn die dit veroorzaakt. Voordat die gevonden is kan dit blijven voortkomen.
Overigens: volledig betaald is het niet, je kan namelijk door advertenties te doen gratis aan je host komen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Bengt (link):

-Bengt
Oke, dus jij denkt dat ze hier verwachten dat iemand een server probeert te molesteren en dat dat ding steeds herstart moet worden..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Luukvdo (link):
Overigens: volledig betaald is het niet, je kan namelijk door advertenties te doen gratis aan je host komen

Luuk, je weet best wat ik bedoel.
En Overigens ik heb er wel degelijk voor betaald.
En daarbij komt dat het niet normaal is dat de server nu al zon anderhalve week (ongeveer) elke avond platligt.

-Bengt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Als jij er een oplossing voor weet dan zeg je het maar. Feit is gewoon dat er iemand is die flink zit te kloten op de server en daar heeft iedereen last van omdat het een shared server is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Bengt (link):
Luukvdo (link):

Luuk, je weet best wat ik bedoel.
En Overigens ik heb er wel degelijk voor betaald.
En daarbij komt dat het niet normaal is dat de server nu al zon anderhalve week (ongeveer) elke avond platligt.

-Bengt

Je krijgt vast wel een vergoeding voor de probleem.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
@max, die vergoeding hoef ik niet eens. als het maar gewoon opgelost word. Wat maken mij die puntjes nou uit?

Maar er is dus geen mogelijkheid om mijn host over te plaatsen? Ik ben bereid om ervoor te betalen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Bengt (link):
Maar er is dus geen mogelijkheid om mijn host over te plaatsen? Ik ben bereid om ervoor te betalen.

Dat weet ik niet. Daarvoor moet je op een antwoord van Lennard of Ruben wachten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen