Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
milan

EERos V2

Aanbevolen berichten

Ok. smiley

Ik gebruik nooit gratis systemen maar hierin zitten wel dingen die ik zelf nog niet kan. smiley Die leer ik dus zo. smiley

EDIT:// Die zoekfunctie... Zoekt die gewoon over de tekst op alle paginas?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Word het wel zo gemaakt dat je makkelijk kan updaten zonder dat je layout opnieuw moet inbouwen en opnieuw leden moet regelen? Want mijn site is ook based op eeros maar ik wil graag geen reset

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je SQL kan worden behouden er komen alleen een paar extra tables bij, maar de layout moet je helaas opnieuw inbouwen..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
milan misschien is het een idee, dat je eeros zo maakt dat je de addons er in zet als een plugin. zodat je ze er makkelijk in en uit kan halensmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik gebruik zelf geen EEROS, maar dit zijn wat dingentjes die ik in een eigen systeem aan het maken was, maar waar ik niet meer mee verder ben gegaan / nog niet had gemaakt. Het is eigenlijk aleen zooi voor in de back-end:

- Addons in en uitschakelen, zonder ze te verwijderen
- Layouts in en uitschakelen, zonder ze te verwijderen (template-systeem)
- Hooks
--> Plugins laten uitvoeren vóór een bepaalde actie. Denk aan pre-login, post-login, enz. Dit maakt het makkelijker om plugins in te bouwen, zonder hele bestanden aan te passen en ook bij het updaten van bestanden voorkom je problemen met plugins.
- Up-To-Date warning
--> Je ziet boven in het adminpaneel een waarschuwing wanneer de versie van EEROS afwijkt van de laatste versie, met link naar de nieuwste versie & changelog.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ook geen spoiler.

Ik ben nu bezig met uitgebreide ubb heb punten systeem + handelen + webshop al (webshop half) ledenlijst en er komen nog uitbreidingen smiley voor v1 ben ik nu bezig voor mijn sitesmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan, ik had ook die addons die jorzwa heeft en dan zelf gemaakt/laten maken heeft veel moeie en punten gekost.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen